K koelkikker Cool Novice Lid sinds 12 aug 2004 Berichten 191 Waardering 0 23 sep 2004 #1 Ik heb dianabol van apruxuh liggen, wat zijn jullie ervaringen ermee en hoe vind je het in vergelijking met de andere dbolss? w Klik om meer te lezen...
Ik heb dianabol van apruxuh liggen, wat zijn jullie ervaringen ermee en hoe vind je het in vergelijking met de andere dbolss? w Klik om meer te lezen...
MrJ 10 year + member Elite Member 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 28 jan 2003 Berichten 18.437 Waardering 187 Lengte 1m83 Massa 89kg Vetpercentage 12% 23 sep 2004 #2 Ik denk dat er niet zoveel verschillen zijn in de merken die Dboll fabriceren. Als ik jou was zou ik me eerder afvragen of je geen fakes hebt. Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2004
Ik denk dat er niet zoveel verschillen zijn in de merken die Dboll fabriceren. Als ik jou was zou ik me eerder afvragen of je geen fakes hebt.
K koelkikker Cool Novice Lid sinds 12 aug 2004 Berichten 191 Waardering 0 23 sep 2004 Topic Starter Topic Starter #3 Nee, Fake heb ik niet. Ik vroeg het me alleen af of mensen andere ervaringen hadden met verschillende merken. Of je misschien harder groeit op naposin en dat je misschien iets sterker wordt van taibol!!! Maar bij deze Bedankt!!!!!!
Nee, Fake heb ik niet. Ik vroeg het me alleen af of mensen andere ervaringen hadden met verschillende merken. Of je misschien harder groeit op naposin en dat je misschien iets sterker wordt van taibol!!! Maar bij deze Bedankt!!!!!!
L Latin spirit Competitive Bodybuilder Lid sinds 20 mei 2004 Berichten 1.517 Waardering 0 23 sep 2004 #4 koelkikker zei: Nee, Fake heb ik niet. Ik vroeg het me alleen af of mensen andere ervaringen hadden met verschillende merken. Of je misschien harder groeit op naposin en dat je misschien iets sterker wordt van taibol!!! Maar bij deze Bedankt!!!!!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... de werkzame stof is en blijft metandieone, de 5 mg pillen naposim zijn dus theoretisch even zwaar gedoseerd als de axpuxuh of akrihin
koelkikker zei: Nee, Fake heb ik niet. Ik vroeg het me alleen af of mensen andere ervaringen hadden met verschillende merken. Of je misschien harder groeit op naposin en dat je misschien iets sterker wordt van taibol!!! Maar bij deze Bedankt!!!!!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... de werkzame stof is en blijft metandieone, de 5 mg pillen naposim zijn dus theoretisch even zwaar gedoseerd als de axpuxuh of akrihin
Dr. Spritzer Cool Novice Elite Member Lid sinds 24 sep 2004 Berichten 154 Waardering 1 24 sep 2004 #5 Latin spirit zei: de werkzame stof is en blijft metandieone, de 5 mg pillen naposim zijn dus theoretisch even zwaar gedoseerd als de axpuxuh of akrihin Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... volledig mee akkoord!
Latin spirit zei: de werkzame stof is en blijft metandieone, de 5 mg pillen naposim zijn dus theoretisch even zwaar gedoseerd als de axpuxuh of akrihin Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... volledig mee akkoord!