XXL Nutrition

Dianabol

TristanDominic

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd bezig geweest om het internet af te speuren over AAS gebruik. Ik heb veel gelezen en ik ken redelijk wat mensen die van alles en nog wat gebruiken. Persoonlijk ben ik iets voorzichtiger en wil ik het volgende aan jullie voorleggen.

Ik zit te denken aan een Dianabol only kuur of Dianabol en daarna Winstrol, maar nu las ik net in de forumregels van BigCat dat Dianabol only de nadelen niet opwegen tegen de voordelen. Echter heb ik ook een ander topic hier op DBB gelezen waar de meningen daarover erg verdeeld zijn. Daar wordt door een hoop forumleden (die er in mijn ogen ook wel verstand van hebben) aangegeven dat Dianabol only wel degelijk een goede boost is voor de beginnende gebruiker.

Even mijn stats:
24 jaar oud
1.84m 81.4 kg met 9% vetpercentage (net gemeten allemaal in de ochtend altijd iets lichter)

Op dit moment train ik 2 jaar en 8 maanden bijna onafgebroken. Het schommelt flink, maar toen ik begon was ik echt abnormaal licht (zo rond de 70kg). Ik ben ook wel eens iets zwaarder geweest tijdens mijn trainingsperiode zo rond de 84kg, maar toen had ik hoger vetpercentage.

Mijn voeding is redelijk in orde en ik maak ook gebruik van shakes. Het is de bedoeling dat ik over ongeveer een maand ga beginnen, want ik ben pas paar weken op vakantie geweest dus weer even helemaal optimaal trainen voordat ik begin. Het voordeel is dat ik over een maand full time in een sportschool werk vandaar dat ik dan tijd heb om goed te trainen en voeding en alles tot mij te nemen.

Mijn vraag is of Dianabol voor mij een goede houdbare winst kan boeken of dat ik echt hard moet gaan nadenken over ook injecteren erbij. Ik ken wat mensen die Dianabol gebruikt hebben voor 4 weken toen Anadrol 4 weken en afgesloten met Winstrol 4 weken en deze hebben een erg goed blijvend resultaat behaald.

Ik realiseer met dat ik waarschijnlijk veel verlies na Dianabol, maar ik ben nieuwsgierig naar alle meningen en of ik wel een goede 3 a 4 kilo zou kunnen overhouden?

Mijn ervaring:

veel vocht & veel kracht waarvan de kracht redelijk vast te houden is en de kg's vocht snel weer verdwijnen.

Mijn ervaring:

veel vocht & veel kracht waarvan de kracht redelijk vast te houden is en de kg's vocht snel weer verdwijnen.

dit is ook mijn ervaring...ik zou lekker 'n test only doen...500mg(zal meestal 2ml zijn) e.w. Voor 10/12 weken... 2weken na laatste injectie 4 weken nolva op 20...
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
dit is ook mijn ervaring...ik zou lekker 'n test only doen...500mg(zal meestal 2ml zijn) e.w. Voor 10/12 weken... 2weken na laatste injectie 4 weken nolva op 20...
Succes!

Ja ik dacht al een beetje dat het daar op zou uitkomen, maar injecties staat me een beetje tegen vandaar dat ik aan een dianabol zat te denken. Ga er toch maar hard over nadenken om een test te doen. Dianabol daarbij is nog niet persee nodig voor een eerste kuur toch?

Zijn er nog voorstanders voor dianabol only of denkt iedereen er hetzelfde over?

Bedankt voor de reacties tot dusver!

Ben op met moment bezig met dbol only nu 8 dagen bezig 1e week 40 mg nu 30 mg per dag.. Wel lekkere pomp tijdens training al en alles ging ook lekker tijdens training door lichte toename kracht.

Ja ik dacht al een beetje dat het daar op zou uitkomen, maar injecties staat me een beetje tegen vandaar dat ik aan een dianabol zat te denken. Ga er toch maar hard over nadenken om een test te doen. Dianabol daarbij is nog niet persee nodig voor een eerste kuur toch?

Zijn er nog voorstanders voor dianabol only of denkt iedereen er hetzelfde over?

Bedankt voor de reacties tot dusver!

d-boll erbij is zeker niet nodig!
Test E is 'n goeie eerste kuur omdat je zo kunt kjken hoe je hiet op reageerd...
Elke kuur daarna ga je namelijk test i.c.m. Andere middelen gebruiken...denk aan dk primo bold mast etc.

Als je oral only doet dan max 6 weken. Dus kuur van 4 weken dboll daarna 4 weken oxy en daarna nog 4 weken winny is zeer onverstandig. Te belastend voor je lever vanwege de 17AA

Ok bedankt!

De overweging is dus Test voor 10/12 weken waar ik meer resultaat uit zal halen of Dboll only voor 6 weken.

Ik ga er even goed over nadenken. Alle tips en opmerking rondom dit item zijn nog steeds welkom.

@domingo: Hoe bevalt het tot dusver? Hoe lang wil je gaan doen, want ik ben wel nieuwsgierig hoe je stats vorderen en wat je eraan overhoudt enz

Als je oral only doet dan max 6 weken. Dus kuur van 4 weken dboll daarna 4 weken oxy en daarna nog 4 weken winny is zeer onverstandig. Te belastend voor je lever vanwege de 17AA

meeeeeh

Valt wel mee. Al zou ik niet voor 2 verschillende gaan. 6 weken op 40 of 50mg pakken en gewoon goed knallen. Je krachttoenames zullen heel erg verbeteren, denk aan 30 tot 40kg meer bench bijv. goed blijven trainen na je kuur en met een goed eetschema ga je echt wel de helft overhouden. Test-e kan natuurlijk ook maar dat moet meteen op minimaal 10 weken en dan kan je dus ook wat meer sides verwachten dan 6 weken dboll. suc6

@domingo: Hoe bevalt het tot dusver? Hoe lang wil je gaan doen, want ik ben wel nieuwsgierig hoe je stats vorderen en wat je eraan overhoudt enz

Zit nu op dag 9 zeg maar pas. Maar heb nu 3 kilo erbij (zal wel voornamelijk vocht zijn) sta nog wel goed droog dus zo erg is het niet en dit kan je verwachten met dboll (vocht vasthouden). Gister borst getraint ging echt super lekker en gewichten gingen soepel omhoog! Kon ook trapje zwaarder trainen. Was ook flink opgepompt en alles stond strak. Kreeg ook van 2 personen complimenten dat ik goed bezig was en vroegen of ik was aangekomen. Dus tot nu toe ben ik erg positief over...ben zelf ook wel benieuwd hoe het verder gaat lopen. Voeding en training zit wel goed bij mij en hoop dat ik toch 2 a 3 kilo kan overhouden na deze dboll only cycle.

meeeeeh

Valt wel mee. Al zou ik niet voor 2 verschillende gaan. 6 weken op 40 of 50mg pakken en gewoon goed knallen. Je krachttoenames zullen heel erg verbeteren, denk aan 30 tot 40kg meer bench bijv. goed blijven trainen na je kuur en met een goed eetschema ga je echt wel de helft overhouden. Test-e kan natuurlijk ook maar dat moet meteen op minimaal 10 weken en dan kan je dus ook wat meer sides verwachten dan 6 weken dboll. suc6

dus omdat je test E minimaal 10weken moet nemen is het schadelijker!?!? B.S.!!!
Je kunt d-boll maar 6weken verantwoord nemen zonder dat je bloed waardes moet gaan prikken voor je verder kunt gaan...
Test E kun je 'n leven lang nemen!!!(zou ik je als nog wel 'n bloed onderzoekje willen aanraden)
d-boll is iig veel slechter voor je lichaam dan test!

dus omdat je test E minimaal 10weken moet nemen is het schadelijker!?!? B.S.!!!
Je kunt d-boll maar 6weken verantwoord nemen zonder dat je bloed waardes moet gaan prikken voor je verder kunt gaan...
Test E kun je 'n leven lang nemen!!!(zou ik je als nog wel 'n bloed onderzoekje willen aanraden)
d-boll is iig veel slechter voor je lichaam dan test!

+1

Je kan Dboll net maar 6 weken nemen omdat het zoveel schadelijker is voor je lever in vergelijking met injectables...

• Like
Waarderingen: RvR
Bedankt voor alle reacties!

@Domingo: Zo dat is niet gek idd nu al 3kg erbij en ik hoop voor je dat je het meeste kan overhouden, maar dat moet wel lukken als je goed eet en blijft trainen toch!

Ja ik ben op het moment hard aan het twijfelen over wat ik precies ga doen. Ik denk er hard aan om 10-12 weken Test te gaan doen. Melvin jij raadde aan om Test 500mg te doen dan toch? Is 250mg te licht?

Nu twijfel ik nog om wel of geen dboll erbij te doen. Melvin zei dat het niet nodig was, maar hoor een hoop mensen die in het begin 4 weken Dboll erbij doen als kickstart wat vinden jullie daar van? 40 mg in de eerste 4 weken of wordt het dan meteen hele zware kuur met veel kans op sides? Als Test 500 voor een beginner al goede stats kan genereren houd ik het misschien maar daarbij?

Komt beetje twijfelachtig over allemaal, maar was bijna zeker om dboll only te gaan doen en toen kwam ik hier en door de argumenten van iedereen neig ik nu toch naar Test 500

doe nou maar gewoon test e 500 voor 12 weken
daar ga je echt goed op
tja diana als kickstart vind ik zelf toch erg lekker
nakuur 4 weekjes nolva

Winstrol als kick start schijnt ook erg lekker te zijn, is droger en harder dan diana, als pak je daar wel meer kracht mee.

+1

Je kan Dboll net maar 6 weken nemen omdat het zoveel schadelijker is voor je lever in vergelijking met injectables...

Gozer.. dit is echt niet zo, ken zoveel jongens die 8 tot 9 weken op 80mg dboll only hebben gepakt zonder enige vorm van sides. Tuurlijk het is misschien wat slechter maar je lever kan wel wat hebben. Als je op net 6 weekjes op 40mg moeite hebt heb je eerder een leverafwijking. En ik zeg niet dat 10weken injectables slechter is dan 6 weken dboll maar je hebt wss wel wat meer kans op sides zoals krimping van de ballen, wat meer bloaten en en vette kop/acne krijgen, dboll zorgt natuurlijk ook voor veel bloaten maar waarschijnlijk wel wat minder op de rest omdat je korter kuurt. Ga dan wel uit van 30 tot 40mg.

Terug
Naar boven