AndroidHealthClinic

Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Ja sides zijn praktisch onoverkomelijk ben ik bang. Vooral maar niet zwaarder doen dan nodig is en al het advies in acht nemen wat ik hier heb gekregen. Denk dat ik er wel over uit ben en voor Test 500 10-12 weken ga! Bedankt voor alle adviezen.

Dboll kick start nog maar even niet doen dan.

Meeste mensen zijn negatief over dbol, maar mijn ervaring is dat je er behoorlijk wat kracht van krijgt en zeker de helft aan spiermassa aan overhoudt. Als je meer kracht hebt zul je ook meer spiermassa opbouwen. Met test-e duurt het best wel lang voordat je wat merkt.

Ze zeggen dat dbol schadelijker is en dat geloof ik best wel. Ik heb zelf geen last van bijwerkingen gelukkig, afgezien van kleiner wordende testikels maar dat zou ook door de test kunnen komen.

Gozer.. dit is echt niet zo, ken zoveel jongens die 8 tot 9 weken op 80mg dboll only hebben gepakt zonder enige vorm van sides. Tuurlijk het is misschien wat slechter maar je lever kan wel wat hebben. Als je op net 6 weekjes op 40mg moeite hebt heb je eerder een leverafwijking. En ik zeg niet dat 10weken injectables slechter is dan 6 weken dboll maar je hebt wss wel wat meer kans op sides zoals krimping van de ballen, wat meer bloaten en en vette kop/acne krijgen, dboll zorgt natuurlijk ook voor veel bloaten maar waarschijnlijk wel wat minder op de rest omdat je korter kuurt. Ga dan wel uit van 30 tot 40mg.

Heb jij bloed werk gezien?
Of ben jij dokter?
Wat waren de ASAT en ALAT waarden?
Heb jij die gasten van binnen bekeken?
80mg pd ben je gek 9 a 10 weken, en tuurlijk zullen er mensen zijn die het doen, maar je kan ook met verstand kuren.

Laatst bewerkt:
Ik zag in een ander topic test 375? Is dat ook iets voor mij? Met mijn lichaamsgewicht begon ik even te twijfelen, maar op dit moment denk ik gewoon 500 knallen.

Ik blijf een beetje dingen tegen elkaar afwegen en goed lezen. Ben van plan met zo'n 2 weken te gaan beginnen en ik zal dan ook een log bijhouden als jullie dat leuk vinden. Misschien een foto before, tijdens en after. Mijn trainingsschema zal er als volgt uitzien:

Zondag: Borst only (loopt beetje achter bij mij dus wil ik extra focus op leggen)
Maandag: Biceps Triceps
Dinsdag: Schouders (nek) en buik
Woensdag: Rust
Donderdag: Benen en triceps (onderarmen)
Vrijdag: Rug en biceps

Ben even benieuwd op jullie feedback hierover, omdat ik het zo goed mogelijk wil doen en alles optimaal wil hebben.

Mijn voedingsschema zal ik posten zodra ik een log voor mijn stats aanhoudt zodat die ook onder de loep kan. Of zal ik dat volgende week hier al doen zodat ik al kan beginnen zo te eten?

Ik zag in een ander topic test 375? Is dat ook iets voor mij? Met mijn lichaamsgewicht begon ik even te twijfelen, maar op dit moment denk ik gewoon 500 knallen.

Ik blijf een beetje dingen tegen elkaar afwegen en goed lezen. Ben van plan met zo'n 2 weken te gaan beginnen en ik zal dan ook een log bijhouden als jullie dat leuk vinden. Misschien een foto before, tijdens en after. Mijn trainingsschema zal er als volgt uitzien:

Zondag: Borst only (loopt beetje achter bij mij dus wil ik extra focus op leggen)
Maandag: Biceps Triceps
Dinsdag: Schouders (nek) en buik
Woensdag: Rust
Donderdag: Benen en triceps (onderarmen)
Vrijdag: Rug en biceps

Ben even benieuwd op jullie feedback hierover, omdat ik het zo goed mogelijk wil doen en alles optimaal wil hebben.

Mijn voedingsschema zal ik posten zodra ik een log voor mijn stats aanhoudt zodat die ook onder de loep kan. Of zal ik dat volgende week hier al doen zodat ik al kan beginnen zo te eten?

wat jij wilt...je kunt natuurlijk ook 359,50mg doen...tja...
Als je 2ml a 250mg optrekt blijft er iets in het tuitje zitten...en in de naald...ook spuit je er tijdens het ontluchten altijd nog wat druppels uit...zit je zo op 400/450mg dat je binnen krijgt...
Het is geen raket lancering bro...

Stel ik wil toch een dboll kickstart erbij doen wat is dan de minimumtijd van die cycle? 4 weken?

Zo'n wereld van verschil is dat niet. Je kunt beter voor korte periode hoog doseren als voor lange periode laag doseren. Hoe langer men de lever laat stressen des te meer schade dat ten gevolgen kan hebben. Kortom 6 weken is een prima uitgangspunt welke wij graag gehandhaafd houden op dit forum. Ga die prietpraat elders verkondigen. Dank u.

Dat klopt niet volledig. Het dubbel is wel een groot verschil. En korte periode hoog doseren kan evenveel schade geven als langere periode laag. Je moet ook zien naar het effect op enzymen in het lichaam. Een hogere dosis betekent een grotere binding met het CYP3A4 enzym in de lever. En hoe minder actief dat enzym is om cholesterol naar galzuren om te zetten. De giftigheid van dianabol loopt zo een stuk hoger op.

Laatst bewerkt:
Dat klopt niet volledig. Het dubbel is wel een groot verschil. En korte periode hoog doseren kan evenveel schade geven als langere periode laag. Je moet ook zien naar het effect op enzymen in het lichaam. Een hogere dosis betekent een grotere binding met het CYP3A4 enzym in de lever. En hoe minder actief dat enzym is om cholesterol naar galzuren om te zetten. De giftigheid van dianabol loopt zo een stuk hoger op.

Precies, dat dacht ik dus ook.
Thnx voor je support en ondersteuning.

Ik ben zelfs van mening dat een lagere dosering voor langere tijd minder schadelijk voor de lever is dan hogere doseringen in een kort tijdsbestek.

Vergelijk het met alcohol.
Wat is schadelijker?
2 glazen bier per dag of een kratje op 1 avond in de week?

Afhankelijk van de lengte kan het even schadelijk zijn.

Bier kan je niet vergelijken omdat anabolen 24u per dag, 6 tot 12 weken in je bloed zit. Dus als je het wil vergelijken moet je elke dag, 24u per dag, minstens 6 weken dronken zijn. En dan zijn orale anabolen nog een stuk giftiger.

Hey allemaal,

Daar ben ik weer :P en ik ben toch nog even verder gaan lezen (ja ik blijf research doen).

Eigenlijk was ik er over uit om 10 weken 500mg test E te doen, maar nu vraag ik me af of 200mg Deca en 200mg Test E niet een betere combinatie is voor een eerste kuur?

Ik heb veel gelezen over Deca en Test E en ik begrijp dat ze wel goed samengaan, maar wat ik me dan weer afvraag is dat meteen een heel stuk zwaarder of komt het ongeveer op hetzelfde neer als Test E 500mg only?

Graag jullie reacties hierop. Ik neem alle reacties zeker serieus, maar ik blijf gewoon goed afwegen wat het beste voor me is en waar ik het beste resultaat op zal behalen en natuurlijk ook dat het niet meteen te zwaar is.

Lees je gewoon een tijd in en MAAK gewoon je keus...

Je moet het zelf ondervinden , het kan allemaal wat hier tersprake is gekomen..

-10 weken Test E 500mg, en nakuur etc.

-12 weken Test E 250mg en 10 weken Deca 250mg, nakuur etc. Of

-10 weken Test E 500mg en kickstart Dianabol 4 weken 40 mg/50 mg per dag, nakuur.

qwa gains zal er geen wereld van verschil zijn uiteindelijk.

Zo'n wereld van verschil is dat niet. Je kunt beter voor korte periode hoog doseren als voor lange periode laag doseren. Hoe langer men de lever laat stressen des te meer schade dat ten gevolgen kan hebben. Kortom 6 weken is een prima uitgangspunt welke wij graag gehandhaafd houden op dit forum. Ga die prietpraat elders verkondigen. Dank u.

Dat denk ik toch ook hoor, beter 6 weken tegen een hogere dosering dan langer met een lage, stellen dat je met lagere doseringen langer kan doorgaan dan die 6 weken is een gevaarlijk standpunt wat mensen die het geloven zuur kan opbreken imo.

Of als aanvulling van The immortal.

12 weken test e 500mg en eerste vier weken 40/50mg winny

Ik zou niet meteen deca erbij nemen.
Als je alleen test neemt (eventueel met kickstart) kan je beter kijken hoe je daarop reageert. Je hebt kans dat je met deca meer vocht vast gaat houden en dat je er slechter door hersteld (deca is 19nor).

Houdt het gewoon bij de test. Eventueel en kickstart. Dan zou ik zelf idd eerder voor winny kiezen. Dat houdt een stuk minder vocht vast dan dbol.

Snap niet waarom niemand over zijn voeding begint.. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat zn voeding "wel oke" zit en als er word gezegd "doe ook aan shakes" weet je vaak al genoeg.. en dan hebben we het nog nieteens over ze stats! doodzonde om nu al te beginnen je kan er nog zoveel uit halen!

De 90 kilo moet je zeker naturel kunnen behalen.. en weet zeker dat je nog nooit goed heb gebulkt in je leven probeer dat eens zou ik zeggen...

Laatst bewerkt:
Ikzelf ga achter een weekje ook starten met mijn eerste kuur.
Weliswaar oral,maar goed..... Daarzijn de meningen idd over verdeeld. Ik ga beginnen met d-bol voor 4 weken 30mg p.d. en vervolgens 4 weekjes anavar. Nakuur doe ik met Clomid.... Ik heb dit bij mijn eigen arts kenbaar gemaakt en ga nu om de 2 weken eventjes langs voor wat standaard onderzoekjes zodat iemand weet waar ik mee bezig ben. En natuurlijk iemand die weet wat as met je lichaam doet.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Na 7 jaartjes flink sporten vind ik het nu wel tijd om een keer te foetelen en een nieuwe levenservarind op te doen.

Terug
Naar boven