djjohnny
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fake. Heb die wel eens gezien op internet waar jij ze ook vandaan hebt waarschijnlijk... Gwn een kapot dure test booster die verschillende varianten heeft en alles diabol of winbol of trenbol noemt...
Waarom niet gelijk locken dan?Kunnen jullie de regels lezen? Geen ervaringen geen prijzen!
Ik ben er achtergekomen dat deze Real zijn,warom het is ook nog eens human grade.Deze worden gebruikt in ziekenhuizen in thailand
bron? winst nie dat ze in ziekenhuizen dbol gebruikten
Ja in thailand kun je zelfs ug kopen bij apotheek zegt ookal zat
Regels.Warom gelijk locken ? het is toch een discussie forum ! Men heeft toch ook wel een tolorantie dacht ik zo
In Thailand verkopen ze ook aspirine onder de naam 'dianabol'Warom gelijk locken ? het is toch een discussie forum ! Men heeft toch ook wel een tolorantie dacht ik zo
En dianabol onder de naam aspirine, had hoofdpijn en enige wat gebeurde was dat ik ging groeienIn Thailand verkopen ze ook aspirine onder de naam 'dianabol'

Je kan ook geluk hebben maatEn dianabol onder de naam aspirine, had hoofdpijn en enige wat gebeurde was dat ik ging groeien![]()
. Maatje van mij heeft het anders gehad haha 
heb nog wel nog steeds hoofdpijnJe kan ook geluk hebben maat. Maatje van mij heeft het anders gehad haha
![]()