djjohnny
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom word er niet een aparte sectie geopend voor gebruikers ervaringen.... dank kunnen we in de echt nep sectie eventuele testen neer zetten en gaan we in de andere lekker elkaar merken afzeiken die iedereen verkoopt haha
die hele echt en nep sectie moeten we opdoeken hier... gaat nergens over, niemand hier kan een duidelijk beeld geven wat er precies inzit... want niemand laat het testen in een lab... en dan nog, inscannen aanpassen of fotoshoppen als t tegenvalt zodat je overtuigender kan verkopen.. het is altijd wat...er is voor elk dingetje wat te verzinnen...
daarom LEER JE LICHAAM EN ONDERVIND WAT JE LICHAAM DOET OP WELK MIDDEL... dan weet je wanneer je bold, deca, tren,etc gebruikt...
ik weet wanneer ik dianabl gebruik of wanneer ik anavar gebruik... ik voel het verschil tussen mast en primo.... maar dat leer je door de jaren heen.. als je dat niet kan BEN JE EEN KNEUS EN MOET JE GAAN PINGPONGEN....
die hele echt en nep sectie moeten we opdoeken hier... gaat nergens over, niemand hier kan een duidelijk beeld geven wat er precies inzit... want niemand laat het testen in een lab... en dan nog, inscannen aanpassen of fotoshoppen als t tegenvalt zodat je overtuigender kan verkopen.. het is altijd wat...er is voor elk dingetje wat te verzinnen...
daarom LEER JE LICHAAM EN ONDERVIND WAT JE LICHAAM DOET OP WELK MIDDEL... dan weet je wanneer je bold, deca, tren,etc gebruikt...
ik weet wanneer ik dianabl gebruik of wanneer ik anavar gebruik... ik voel het verschil tussen mast en primo.... maar dat leer je door de jaren heen.. als je dat niet kan BEN JE EEN KNEUS EN MOET JE GAAN PINGPONGEN....
met labtest ook niet... want dat betekent dat die ENE VAIL idd bevat wat het hoort.. en de andere dan? dus zegt geen moer...
Wat een kneus ben jij zeg. Echt te bizar voor woorden gewoon.dan moet je beide laten testen zo moeilijk is dat toch niet,
dan moet je beide laten testen zo moeilijk is dat toch niet,
ben je nou zo naief?
batchnummer is maar een nummer... typ ik in de computer in en er staat een batchnummer op welke ik wil... dus als ik kwaad wil.. kan ik elk batchnummer op dat flesje zetten dus dat zegt ook geen f**k...
glocks... voor jou... en zeg t echt voor jezelf... log uit van dit forum.. schrijf je in bij de lokale tafeltennisvereniging of dartclub.. want dit is gewoon te moeilijk voor je...
Ik denk dat ie niet eens traint of prikt. Wat jij zegt is volkomen logisch, als je weet wat welke stof met jouw lijf doet weet je snel genoeg wat erin zit.
Als hij de logica daar niet van inziet vraag ik me af of hij uberhaupt traint of AAS gebruikt.