powerbeast
Cool Novice
- Waardering
- 0
neemt je vocht gehalte toe bij gebruik van dianabol van 5mg?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maakt niks uit als je tabs van 5 mg of 10mg hebt5 mg is sowieso te weinig, je moet tabs hebben van 10 mg
van dianabol houd je wel wat vocht vast, maar je gaat toch niet kuren met dianabol alleen? lijkt me niet zo verstandig, heb je je al goed geinformeerd? nakuren enzo of ben je een noob?
greetz
kan een mooi kuurtje worden
Jij kan beter nog geen advies geven want proviron en dianabol gaan niet samen!
Proviron altijd pas na de dianabol starten als je tenminste een knap kuurtje stacked want op met een dianabol only heb je geen proviron nodig.
5 mg is sowieso te weinig, je moet tabs hebben van 10 mg

neemt je vocht gehalte toe bij gebruik van dianabol van 5mg?
Jahoor, de test na dianabol nemen. En proviron drijft echt enorm vocht af, misschien in theorie maar in de praktijk merk je daar geen hol van daar zijn andere middelen voor.
Ga jij eerst gewoon even wat inlezen voordat je allerlei onzin uit gaat kramen hier.
hey lees goed wat i kzeg ik reageerde op testo(forummember) ik zeg dus tege testo dat ik bedoelde dat die proviron na dianabol moest en ik zeg niet dat na die dinabol test moet kome lees goed gabbers
hey lees goed wat i kzeg ik reageerde op testo(forummember) ik zeg dus tege testo dat ik bedoelde dat die proviron na dianabol moest en ik zeg niet dat na die dinabol test moet kome lees goed gabbers

[/B]
Volgens mij zeg je dat hier wel...
Het is duidelijk dat jij je gewoon nog goed in de materie moet inlezen voordat je adviezen geeft want dit is natuurlijk geen kinderspel waar je het over hebt.