Fitness Seller

dianabol

Ja, dbol aromatiseert.

5 mg is sowieso te weinig, je moet tabs hebben van 10 mg
van dianabol houd je wel wat vocht vast, maar je gaat toch niet kuren met dianabol alleen? lijkt me niet zo verstandig, heb je je al goed geinformeerd? nakuren enzo of ben je een noob?

greetz

5 mg is sowieso te weinig, je moet tabs hebben van 10 mg
van dianabol houd je wel wat vocht vast, maar je gaat toch niet kuren met dianabol alleen? lijkt me niet zo verstandig, heb je je al goed geinformeerd? nakuren enzo of ben je een noob?

greetz
maakt niks uit als je tabs van 5 mg of 10mg hebt
aleen weten wij nou niet hoeveel hij wil nemen 10mg doet nog niks.. 30mg is een normale dossering en dan krijg je vocht ja

proviron
neme om vocht af te drijven

• Topic Starter Topic Starter
6x5mg uit thailand wou het met testo en deca nemen

proviron
neme om vocht af te drijven

Jij kan beter nog geen advies geven want proviron en dbol gaan niet samen!

Proviron altijd pas na de dbol starten als je tenminste een knap kuurtje stacked want op met een dbol only heb je geen proviron nodig.

Jij kan beter nog geen advies geven want proviron en dianabol gaan niet samen!

Proviron altijd pas na de dianabol starten als je tenminste een knap kuurtje stacked want op met een dianabol only heb je geen proviron nodig.

ik bedoelde ook testo na dinabol neme

neej pipo niet de testo na de dianabol :P

ik bedoelde ook testo na dinabol neme

Jahoor, de test na dbol nemen. En proviron drijft echt enorm vocht af, misschien in theorie maar in de praktijk merk je daar geen hol van daar zijn andere middelen voor.

Ga jij eerst gewoon even wat inlezen voordat je allerlei onzin uit gaat kramen hier.

Jahoor, de test na dianabol nemen. En proviron drijft echt enorm vocht af, misschien in theorie maar in de praktijk merk je daar geen hol van daar zijn andere middelen voor.

Ga jij eerst gewoon even wat inlezen voordat je allerlei onzin uit gaat kramen hier.

hey lees goed wat i kzeg ik reageerde op testo(forummember) ik zeg dus tege testo dat ik bedoelde dat die proviron na dianabol moest en ik zeg niet dat na die dinabol test moet kome lees goed gabbers

als jij duidelijk schrijft dan zullen wij goed lezen gabber

hey lees goed wat i kzeg ik reageerde op testo(forummember) ik zeg dus tege testo dat ik bedoelde dat die proviron na dianabol moest en ik zeg niet dat na die dinabol test moet kome lees goed gabbers

Volgens mij zeg je dat hier wel...

Het is duidelijk dat jij je gewoon nog goed in de materie moet inlezen voordat je adviezen geeft want dit is natuurlijk geen kinderspel waar je het over hebt.

dinabol besta al ni , dat is dianabol . en TESTO NIET NA DBOL !!! Eerst zelf lezen dan info verstrekken . Laten we het daar op houden amaigo ;)

[/B]

Volgens mij zeg je dat hier wel...

Het is duidelijk dat jij je gewoon nog goed in de materie moet inlezen voordat je adviezen geeft want dit is natuurlijk geen kinderspel waar je het over hebt.

Jeroen we kunnen beter ff op KOEN wachten:p

Terug
Naar boven