XXL Nutrition

dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
dianabol only spuiten? zet er dan test naast.
Wie heeft jou dit trouwens aangeraden?

• Topic Starter Topic Starter
nee ook slikken

wat doe je voor een kuur

• Topic Starter Topic Starter
ik heb 200 pillen en in 1tablet zit 5mg methandienone in. en 8flesjes waarvan in een flesje 2ml nanrolone decanoate norma zit en ik heb 8flesjes waarvan in een flesje250ml aburaihan zit. is dit iets???

ik heb 200 pillen en in 1tablet zit 5mg methandienone in. en 8flesjes waarvan in een flesje 2ml nanrolone decanoate norma zit en ik heb 8flesjes waarvan in een flesje250ml aburaihan zit. is dit iets???

Hoe kan jij in gods naam nou shit gaan kopen als je er zelf niks van weet!
Ga eerst eens goed kijken op dit forum, klik op anabolen en ga op onder zoek uit.

Moved, locked.

18. Ik heb 100 dianabol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-1617/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven