AndroidHealthClinic

dianaboltabletten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Een vriend van mij heeft enkele weken dianabol genomen, maar hij reageerde er niet goed op, hij kreeg er puisten van.
Het was een potje van 1000 tabletten van 5mg. Daarvan zijn er nog ongeveer 700 over, volgens mij nam hij teveel.
Is het mogelijk hier een link te posten naar een goed inneemschema voor mij. Ik heb hier een hele tijd gelezen, maar zie nu door alle informatie door de bomen het bos niet meer.

Verder ben ik nu ongeveer 1.75 en weeg 83kg. Vetpercentage is wel 20% of zo, zou het met deze supplementen kunnen lukken tegen de zomer op 12-15% te staan denken jullie?

Verder wil ik er nog bijvertellen dat ik al 6 jaar train en voeding al enkele jaren in orde is. Heb wel geen aanleg om te groeien en zit al heel lang op een plateau, daarom dat ik het nu met supplementen wil gaan proberen.

Laatst bewerkt:
Tommy Morrison zei:
Een vriend van mij heeft enkele weken dianabol genomen, maar hij reageerde er niet goed op, hij kreeg er puisten van.
Het was een potje van 1000 tabletten van 5mg. Daarvan zijn er nog ongeveer 700 over.
Is het mogelijk hier een link te posten naar een goed inneemschema voor mij. Ik heb hier een hele tijd gelezen, maar zie nu door alle informatie door de bomen het bos niet meer.

Verder ben ik nu ongeveer 1.75 en weeg 83kg. Vetpercentage is wel 20% of zo, zou het met deze supplementen kunnen lukken tegen de zomer op 12-15% te staan denken jullie?

Verder wil ik er nog bijvertellen dat ik al 6 jaar train en voeding al enkele jaren in orde is. Heb wel geen aanleg om te groeien en zit al heel lang op een plateau, daarom dat ik het nu met supplementen wil gaan proberen.

Bijwerkingen heb je altijd! dus ook acne
dianaboll op 25 a 30mg per dag meer dan zat
Dianabol wordt niet gebruikt om te cutten, dus gaat je vet% zeker niet omlaag, winstrol is geschikter dan.

Succes

Btw
Summer is Coming:D

Wat dacht je van lezen? Dit forum heeft zat info erover. Aangezien je niet eens weet wat het doet met je :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
jullie hebben gelijk, maar ik weet er bijna niks vanaf. Vandaar dat ik door de bomen het bos niet goed meer zie.
Voor beginners zijn vele threads een beetje onduidelijk. Ik zou nu weken aan een stuk kunnen gaan lezen alvorens te beginnen, maar de zomer komt dichter en dichter dus dat kan ik me niet permitteren.

Verder ben ik niet zo bang voor eventuele bijwerkingen en leverschade en zo, heb al een goed leven achter de rug, maar een beetje op voorhand weten wat ik kan verwachten is natuurlijk handig.
Ik heb ook horen zeggen dat je haar purper en groen kan uitslaan, maar daarvan vind ik hier niks terug, volgens mij klopt dit niet.

Tommy Morrison zei:
Het was een potje van 1000 tabletten van 5mg. Daarvan zijn er nog ongeveer 700 over, volgens mij nam hij teveel.

gezien je stats, is je voeding helemaal niet op orde. No offence, maar je had er veel meer uit kunnen halen in die 6 jaar.

post een wat je eet per dag + de verhoudingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kwam wel van 60kg, toch niet zooo slecht denk ik.

Tommy Morrison zei:
jullie hebben gelijk, maar ik weet er bijna niks vanaf. Vandaar dat ik door de bomen het bos niet goed meer zie.
Voor beginners zijn vele threads een beetje onduidelijk. Ik zou nu weken aan een stuk kunnen gaan lezen alvorens te beginnen, maar de zomer komt dichter en dichter dus dat kan ik me niet permitteren.

Verder ben ik niet zo bang voor eventuele bijwerkingen en leverschade en zo, heb al een goed leven achter de rug, maar een beetje op voorhand weten wat ik kan verwachten is natuurlijk handig.
Ik heb ook horen zeggen dat je haar purper en groen kan uitslaan
, maar daarvan vind ik hier niks terug, volgens mij klopt dit niet.

:roflol:

Haha dit kan gewoon niet waar zijn. Hij heeft al een mooi leven gehad:)

Gewoon het hele potje tegelijk achterover gooien. Kijken wat het met je doet?

Tommy Morrison zei:

Ik heb ook horen zeggen dat je haar purper en groen kan uitslaan
, maar daarvan vind ik hier niks terug, volgens mij klopt dit niet.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Lang geleden dat ik zo heb gelachen toen ik amper de ogen los had

SCHITTEREND

Amai door een beetje dboll?
Zal wel meevallen;)

van 20% na 15 - 12 % vet hmmm
denk dat het eerder van 20% na 24 - 25% gaat vriend
met die Arnold pilletjes :L)

Tommy Morrison zei:
Verder ben ik niet zo bang voor eventuele bijwerkingen en leverschade en zo, heb al een goed leven achter de rug, maar een beetje op voorhand weten wat ik kan verwachten is natuurlijk handig. Ik heb ook horen zeggen dat je haar purper en groen kan uitslaan, maar daarvan vind ik hier niks terug, volgens mij klopt dit niet.

Kerel je helemaal gelijk OPASSEN!! Met het gebruik van een week of 2 van die tabletten kan je je lever onherstelbaar beschadigen! Gele ogen, groene stront en dat purperen en groene haar wat je zegt! laat de anderen hier maar lachen kerel!

Tommy Morrison zei:
maar de zomer komt dichter en dichter dus dat kan ik me niet permitteren.

Ik heb ook horen zeggen dat je haar purper en groen kan uitslaan, maar daarvan vind ik hier niks terug, volgens mij klopt dit niet.

Ben je for real?..
NUB_LOL.jpg - 97416

Mr. J zal zo wel met een paar linkjes komen.

Tommy Morrison zei:

Een Vriend van mij kreeg een soort Ultraviolet met een beetje beige en geel:D :fart:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven