XXL Nutrition

dianaboltabletten

Status
Niet open voor verdere reacties.
hardgainers zei:
Kerel je helemaal gelijk OPASSEN!! Met het gebruik van een week of 2 van die tabletten kan je je lever onherstelbaar beschadigen! Gele ogen, groene stront en dat purperen en groene haar wat je zegt! laat de anderen hier maar lachen kerel!

Laat ons lekker dollen :P

Tommy Morrison zei:
Een vriend van mij heeft enkele weken dianabol genomen, maar hij reageerde er niet goed op, hij kreeg er puisten van.
Het was een potje van 1000 tabletten van 5mg. Daarvan zijn er nog ongeveer 700 over, volgens mij nam hij teveel.
Is het mogelijk hier een link te posten naar een goed inneemschema voor mij. Ik heb hier een hele tijd gelezen, maar zie nu door alle informatie door de bomen het bos niet meer.

Verder ben ik nu ongeveer 1.75 en weeg 83kg. Vetpercentage is wel 20% of zo, zou het met deze supplementen kunnen lukken tegen de zomer op 12-15% te staan denken jullie?

Verder wil ik er nog bijvertellen dat ik al 6 jaar train en voeding al enkele jaren in orde is. Heb wel geen aanleg om te groeien en zit al heel lang op een plateau, daarom dat ik het nu met supplementen wil gaan proberen.

supplementen.. hmm.. volgens mij is er toch een klein verschilletje tussen supps en aas:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval heb ik vanmorgen voor het eerst 6 tabletten genomen (30mg).
Ik zal wel zien wat het met me doet (vanaf wanneer moet ik wat gaan merken als ik dit elke morgen blijf doen?)

Bedankt voor de info allemaal!

Binnen 3 dagen anders weggooien en nooit meer aas aanraken

Ga je nakuren tommy?? Of heb je daar nog nooit van gehoord?

En we hebben er weer een anabole billie bij in de wereld !

Tommy Morrison zei:
jullie hebben gelijk, maar ik weet er bijna niks vanaf. Vandaar dat ik door de bomen het bos niet goed meer zie.
Voor beginners zijn vele threads een beetje onduidelijk. Ik zou nu weken aan een stuk kunnen gaan lezen alvorens te beginnen, maar de zomer komt dichter en dichter dus dat kan ik me niet permitteren.
.

Gekkenhuis.

Erg he weken achter een stuk lezen let wel van lezen ga je niet dood ,van ondoordacht gebruik van AAS kom je er heel wat slechter vanaf.
Het moet niet veel gekker worden hier

Dus **** die zomer en ga lezen!!!!!!!!!!!

twizzle2711 zei:
Ga je nakuren tommy?? Of heb je daar nog nooit van gehoord?

ik heb er hier over gelezen, maar ik heb er geen flauw idee van hoe ik aan die spullen zou kunnen komen.

Vind trouwens ook niet terug wat de prijs van die nakuur is. Ik zal wel zien als het zover is, als het echt nodig is zal ik die nakuur aan de dokter vragen, als het voor mijn gezondheid echt nodig is zal hij het wel geven denk ik als ik zeg dat ik dianabol genomen heb.

Nog een bijkomende vraag, bij het lezen op dit forum lijkt het me dat ik beter geen alcohol meer drink tijdens de kuur, maar zou het kwaad kunnen als ik 's avonds nog gewoon enkele glaasjes rode wijn drink (is goed voor hart).

Tommy Morrison zei:
Vind trouwens ook niet terug wat de prijs van die nakuur is. Ik zal wel zien als het zover is, als het echt nodig is zal ik die nakuur aan de dokter vragen, als het voor mijn gezondheid echt nodig is zal hij het wel geven denk ik als ik zeg dat ik dianabol genomen heb.
Inderdaad Tommy. Is trouwens tevens een goede tip voor de rest. Koop geen nakuur maar ga op het einde van je kuur naar je dokter en zeg wat je allemaal hebt gebruikt. Dan geeft hij je wel een nakuur. Scheelt je toch weer wat euro's.

Deze jongens nemen aas, vernielen iets in hun lichaam en komt op nieuws met titel "alweer een slachtoffer van anabole steroiden" .... :(

Tommy Morrison zei:
ik heb er hier over gelezen, maar ik heb er geen flauw idee van hoe ik aan die spullen zou kunnen komen.

Nog een bijkomende vraag, bij het lezen op dit forum lijkt het me dat ik beter geen alcohol meer drink tijdens de kuur, maar zou het kwaad kunnen als ik 's avonds nog gewoon enkele glaasjes rode wijn drink (is goed voor hart).

ongeloofelijk :(

2aU zei:
Deze jongens nemen aas, vernielen iets in hun lichaam en komt op nieuws met titel "alweer een slachtoffer van anabole steroiden" .... :(

dus ik kan doodgaan van 30mg per dag denk je??
het is overigens niet mijn bedoeling nog jaren te gaan slikken of zo.

Ik ga gewoon 6-8 weken die dianabolpillen nemen en dan stop ik er gewoon mee, vind de reacties van sommigen wel overdreven.

Misschien geef ik de overschot wel gewoon weg aan forumlid of zo.

HAHA :D
Tommy Morrison ben jij een comediant ofzo ,zit me hier rot te lachen haha :D

Tommy Morrison zei:
dus ik kan doodgaan van 30mg per dag denk je??
het is overigens niet mijn bedoeling nog jaren te gaan slikken of zo.

Ik ga gewoon 6-8 weken die dianabolpillen nemen en dan stop ik er gewoon mee, vind de reacties van sommigen wel overdreven.

Misschien geef ik de overschot wel gewoon weg aan forumlid of zo.

Mss kun je beter alles weggeven... zo bespaar je je eigen een hoop miserie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven