AndroidHealthClinic

diarree gaat mar niet weg , help aub

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
hallo,

Heb nu al 1.5 week diarree en het wil maar niet weggaan. Ga wel zo een 5 a 6 keer per dag naar de wc en is egt zwaar k*t, ben ook iets van 3 - 3.5 kilo afgevallen en dat doet pijn.

Ik durf niks te eten omdat ik weer naar wc moet en dat komt mijn herstel niet ten goede.

Ik snap egt niet waar de probleem ligt, eet gewoon wat ik altijd al at. (havermout, pasta, rijst, whey, tuna , eieren, caseine, kip en makreel)
Dat is dus enige wat ik eet op een dag aangevuld met wat groentes en thats it.

Vorige week at ik een stuk pizza met allerlei kruiden erop geloof ik die me moeder had gemaakt sindsdien heb ik diarree.

Wat kan ik doen tegen diarree? zou groene thee ofzo helpen?

bedankt alvast

:mad:

diaree remmers
hoezo pizza?
staat dat op je voedingsschema?
god straft meteen

Kan je niet helpen, maar het is van belang dat je voldoende water drinkt omdat je in je ontlasting ook een hoop vocht verliest.
Zweet je ook veel?

• Topic Starter Topic Starter
@mack
ja man god straft idd meteen, ik dacht kon geen kwaad een stuk pizza, wrong

@ iris
nu je het zegt ik drink bijna geen water, heb er ook geen behoefte op 1 of andere manier even drinken dan

nee ik zweet niet

bedankt

probeer eens een paar dagen zonder whey.

verlaag je eiwiten is even , drink veel water en neem imodium (instant)

geen melk!!

was je handen !!! (veel)

Laatst bewerkt:
je kan ineens lactose interolant worden

als het al 1,5 week zo heftig is zou ik ff naar de dokter gaan
in elk geval genoeg zout blijven eten

kan ook gewoon een buikgriep zijn

waarom niet dan?.

Als je producten te veel gebruikt kan je daar een allergie voor ontwikkelen.

kleine quote

Wat is sensibilisatie?
Voordat iemand in staat is ergens allergisch op te reageren moet die persoon al eens eerder in contact zijn geweest met dat specifieke allergeen. Het afweersysteem heeft na dat contact (en meestal vele contacten) de mogelijkheid ontwikkeld om in het vervolg met een allergie te reageren: dit wordt allergische sensibilisatie genoemd. In feite herkent het immuunsysteem die stof als een ‘vijand’ zoals een virus of een bacterie en reageert dus onnodig met ontsteking. Voor sommige stoffen is het eenvoudiger een allergie op te bouwen dan voor andere. Niet iedereen heeft dezelfde aanleg voor het ontwikkelen van een contacteczeem. Soms kan het heel lang duren voordat een allergie ontstaat. Mensen kunnen soms vele jaren zonder problemen in contact komen met een bepaalde stof en dan plotseling een allergie ontwikkelen. Waarom dat zo is, is nog niet goed opgehelderd.

van deze site

http://www.huidinfo.nl/allergie.html
http://www.huidinfo.nl/voedselallergie.html

imodium instant nemen
bananen eten
vezels eten
water drinken
chocolade eten
geroosterd brood eten

bedankt jongens ga het proberen

Ik heb vroeger eens een tip gekregen dat je lauw water moet drinken met wat suiker in. Maar om eerlijk te zijn heb ik het zelf nooit geprobeerd. Maar uiteindelijk doe je er niets mis mee dus je kan het altijd proberen.

Ik heb vroeger eens een tip gekregen dat je lauw water moet drinken met wat suiker in. Maar om eerlijk te zijn heb ik het zelf nooit geprobeerd. Maar uiteindelijk doe je er niets mis mee dus je kan het altijd proberen.

ja als je graag in de scheit wil raken moet je sochtends lauw water drinken ja.
dat heb ik 1 keer geprobeert, en daarna noooit weer!

Ik zeg toch nergens dat je het smorgens moet doen :)

hej, loop met t zelfde probleem, maar dan ietsjes langer :)

Waarom ga je niet langs de dokter als t zo erg blijft aanhouden?

Heb het ook een week gehad. Ben blij dat het nu over is. Bij mij kwam het waarschijnlijk door veel zuivel te eten. Ben ook een paar dagen met de whey gestopt just in case. Misschien is het gewoon even een virusje of iets dergelijk.

Veel bananen eten.

Is idd iets met je darmen, ik heb het ook gehad. Even minderen met voedsel moet vanzelf overgaan. Ik had er iets van 2 weken last van omdat ik door bleef vreten.

Verder had ik toen ik overtrained was ook alleen maar diaree. Maar niet dat ik na het eten naar de wc moest iedere keer. Nee gewoon als ik moest, was het diaree.

Sterkte.

k*t ben net weer geweest, is al de 6 of 7e keer ben de tel kwijt hahahha is egt geen pretje man en me buik grommelt

Terug
Naar boven