XXL Nutrition

diarree gaat mar niet weg , help aub

bananen bro :)

+ veul appelsap wil ook veel eens helpen bij me

Heb het ooit ook eens gehad. Het schijt, dan maar imodium pakken. De dag nadien opnieuw prijs, dan weer maar imodium. Heb er uiteindelijk meer dan een week voor in het ziekenhuis gelegen...

Mss kan je idd eens langs je huisarts gaan en die vraagt dan wrs om wat in een potje af te leveren :).

hallo,

Heb nu al 1.5 week diarree en het wil maar niet weggaan. Ga wel zo een 5 a 6 keer per dag naar de wc en is egt zwaar k*t, ben ook iets van 3 - 3.5 kilo afgevallen en dat doet pijn.

Ik durf niks te eten omdat ik weer naar wc moet en dat komt mijn herstel niet ten goede.

Ik snap egt niet waar de probleem ligt, eet gewoon wat ik altijd al at. (havermout, pasta, rijst, whey, tuna , eieren, caseine, kip en makreel)
Dat is dus enige wat ik eet op een dag aangevuld met wat groentes en thats it.

Vorige week at ik een stuk pizza met allerlei kruiden erop geloof ik die me moeder had gemaakt sindsdien heb ik diarree.

Wat kan ik doen tegen diarree? zou groene thee ofzo helpen?

bedankt alvast

:mad:

Misschien gluten allergie?

Stoppen met whey, bananen kan helpen, cola ook (ye cola is bad I know, maar doodt het mogelijke buikvirus) houdt het daarna nog aan, naar de dokter asap. Uitdroging is namelijk groot risico. Verder kan norrit uitkomst bieden en heel belangrijke en goede opmerking die ik ergens hierboven las. Veel water om de boels schoon te spoelen (in begin ff k*t omdat het erge lijkt te worden) en GOED en VAAK je handen wassen anders besmet je jezelf keer op keer als het om een virus gaat.

Succes bro en beterschap

• Topic Starter Topic Starter
het gaat al veel beter +2 kilo erbij,

kurk erin

fok man, ik had toen een dikke darm ontsteking.

Was 8 kilo kwijt in een paar weken.

je bent toevallig niet laatst een nieuwe vorm v creatine gaan gebruiken?
ik heb het ook een tijdje gehad doordat ik een ander merk crea ging gebruiken

ben je al leeggescheten pat?

• Topic Starter Topic Starter
@spark nee zelfde creatine man thx

@ corpaul ja man sinds 6 uur morgens maar 1 keer geweest feels good man normaal 6 /7 keer, had ook 5/6 kilo verloren dumbbell press ging van 60 kilo naar 40 met moeite werd gek, nu zit ik op + 2 kilo gaat lekkah

thx

Ik heb het eens gehad met melk die overdatum was, ik dacht het ken net, maar het kon net niet.

ik ben ook aan de race mannnnn doet omin zeer aan me anus

ik had laatst diarree, nam ik van die remmers, kon ik een week niet meer schijten :roflol:

ja ik had ook diaree remmers genomen me anus is nou aan het herstellen

Que?

Terug
Naar boven