Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet. Advocaat had er zelfs mee gedreigd op te stappen als de bondstop afgezet zou worden. Die veranderingen doorvoeren zou dus rechtstreeks aanleiding geweest zijn voor vertrek. Nu vertrekt Advocaat alsnog. Er is dus niet veel wat hier aan te doen was, al is de bondstop natuurlijk een stel achterlijke kuikens die gewoon graag eens samen een vorkje prikken. Owv al het andere wanbeleid zal de voorzitter nu wss wel afgezet worden. Zeker nu Dickie hem geen hand meer boven het hoofd houdt.Gore kl***zak. Al is het wel een duidelijk signaal dat er dringend iets moet veranderen binnen de bond. Zij staan aan de basis van Advocaat's vertrek.
Hij heeft wel gelijk, Dickie is een vuile bedriegert!

Ja, het zou wel typisch Belgisch zijn om nu nog te doen alsof er een doofpot is waar alles in gestoken kan worden. De mislukkingen van de bondstop zijn niet bepaald goed gemaskeerd geweest in de media. Het was enkel Dickie die zijn veto stelde. Maargoed, een nieuwe dimensie van wereldvreemdheid vanwege de gehele Belgische voetbaltop zou me niet verbazen.Denk je? Volgens mij gaan ze De Keersmaecker en Collins gewoon een hand boven het hoofd houden en alles in de doofpot steken.
Advocaat is naar eigen zeggen niet alleen bezweken voor de Russische centen, hij was ook de problemen in België beu.
![]()

Advocaat is naar eigen zeggen niet alleen bezweken voor de Russische centen, hij was ook de problemen in België beu.
![]()
?

Die mag van mij terug bij ons in de spits komen staan zelfs op krukken!Patrick Goots wordt getipt als nieuwe coach:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]