AndroidHealthClinic

Dickie

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
d*ck Advocaat: "Staat vast dat ik bondscoach van Rusland word"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
13:43 d*ck Advocaat is er zeker van dat hij wordt aangesteld als de nieuwe bondscoach van Rusland. Dat maakt de Kleine Generaal donderdagavond duidelijk in een uitzending van PSV TV.

Het zou een kwestie van tijd zijn vooraleer de Hagenaar zijn kribbel onder een contract zet.
"Eerst wil ik nog alle zaken afwerken met het bestuur van de Belgische voetbalbond. Als je het aanbod krijgt om bondscoach van het grootste land van de wereld te worden, hoef je daar niet over na te denken", aldus de 62-jarige Nederlander.
Advocaat stapte twee weken geleden op als bondscoach van de Rode Duivels ondanks een verbintenis tot het EK van 2012.

:fuu: Ik had gehoopt dat Rusland toch iemand anders zou aannemen en dat Dickie dan smekend terug zou komen:).

Dicky je bent een lul

Dickie d*ck is veel te dik en in zijn kniëen zit een knik...

Schiet me altijd te binnen dat liedje.

Tja geen nieuws he. Indien de Belgische bond een ethische klacht indient bij de Fifa, zou dat de tweede kunnen zijn voor Dickie en zo een schorsing kunnen oplopen.
Maar zover zal het wel niet komen.

1. Ploeg/land met potentie coachen voor 6 miljoen

2. Ploeg/land die al jaren niks heeft gepresteerd en ook nog vele jaren niks zal presteren voor 600.000 euro

Echt een onbegrijpelijke keuze heeft hij gemaakt :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
1. Ploeg/land met potentie coachen voor 6 miljoen

2. Ploeg/land die al jaren niks heeft gepresteerd en ook nog vele jaren niks zal presteren voor 600.000 euro

Echt een onbegrijpelijke keuze heeft hij gemaakt :rolleyes:

Dus Rode duivels geen potentie? Als je niet weet waar je over praat, beter niets posten.

wacht wacht hold upppp

Haha, die gekke naturell toch. Belgïe (als het dan nog bestaat) doet pas in 2018 terug mee aan een toernooi, als ze het mogen organiseren tenminste. :)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, die gekke naturell toch. Belgïe (als het dan nog bestaat) doet pas in 2018 terug mee aan een toernooi, als ze het mogen organiseren tenminste. :)
:mad: Van Nederlanders verwacht ik dat ze dat zeggen...
Wij gaan verdomme gwn naar het ek begrepen:mad:

Terug
Naar boven