MuscleMeat

Die gymleraren toch...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
(Van Geenstijl.nl)

Vandaag werd bekend dat een 43-jarige docent van Christelijke Scholengemeenschap De Goudse Waarden te Gouda een relatie met een 14-jarige had. Inmiddels is deze oprechte christen ontslagen.

Roept u maar! Hoe staat UUU tegenover deze verkapte vorm van pedofilie? :D

Afmaken! Hopelijk draaien ze em de gevangenis binnen en valt z'n zeep in de douche! :mad: :mad:

Is Marc W geen gymleraar?

jammer dat Marc W ontslagen is op zn werk :D :roflol:

doe je zoiets dan denk je niet na.
geen uitvluchten zijn mogelijk vind ik...

Als er seksueelverkeer is geweest dan is dit een pedofiel...

Maar ik vraag me af hoe jullie hadden gereageerd als het een jongen van 14 betrof die een relatie met zijn gymjuffie van 43 jaar had...

Mars zei:

Pfff, denk je dat dat ook maar een grijpstuiver verdient leraar? Ik ben computer programmeur.

Wat zijn de verdere details nu? In principe vind ik dat je je aan de wet moet houden, dus is er de grens van zestien jaar. Dus terecht dat er straf volgt. Maar ik wil wel tegenwerpen dat meisjes van 14, 15 soms vroegrijp kunnen zijn, en sommige mannen tot zeg 35 a 40 aantrekkelijk zijn voor die meiden. En dan vraag ik me af hoe het gegaan is. Of die man haar een beetje heeft gemanipulleerd tot iets waar ze geen zin in had, of dat beiden daar vrijwillig aan begonnen zijn. Als het het laatste is, lijkt me de gesuggereerde vierendeling toch zwaar overdreven.

Euh dat meisje werd niet gedwongen hoor ;)

sommige meisje's vallen op OUDERE mannen meneer DBC :D ;)

ScHrOeFjE zei:
Euh dat meisje werd niet gedwongen hoor

Ja, maar er is dwingen en er is iets van profiteren van een meisje haar ontwetendheid en verliefdheid. Ik zeg echt geen nee tegen een tienermeisje dat coïtus wil, zo hypocriet ben ik niet. Wel zal ik nooit zo'n meisje gaan 'pimpen' om het in de huidige jongeren jargon te houden.