MuscleMeat

Die gymleraren toch...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
(Van Geenstijl.nl)

Vandaag werd bekend dat een 43-jarige docent van Christelijke Scholengemeenschap De Goudse Waarden te Gouda een relatie met een 14-jarige had. Inmiddels is deze oprechte christen ontslagen.

Roept u maar! Hoe staat UUU tegenover deze verkapte vorm van pedofilie? :D

Afmaken! Hopelijk draaien ze em de gevangenis binnen en valt z'n zeep in de douche! :mad: :mad:

Is Marc W geen gymleraar?

jammer dat Marc W ontslagen is op zn werk :D :roflol:

doe je zoiets dan denk je niet na.
geen uitvluchten zijn mogelijk vind ik...

Als er seksueelverkeer is geweest dan is dit een pedofiel...

Maar ik vraag me af hoe jullie hadden gereageerd als het een jongen van 14 betrof die een relatie met zijn gymjuffie van 43 jaar had...

Mars zei:

Pfff, denk je dat dat ook maar een grijpstuiver verdient leraar? Ik ben computer programmeur.

Wat zijn de verdere details nu? In principe vind ik dat je je aan de wet moet houden, dus is er de grens van zestien jaar. Dus terecht dat er straf volgt. Maar ik wil wel tegenwerpen dat meisjes van 14, 15 soms vroegrijp kunnen zijn, en sommige mannen tot zeg 35 a 40 aantrekkelijk zijn voor die meiden. En dan vraag ik me af hoe het gegaan is. Of die man haar een beetje heeft gemanipulleerd tot iets waar ze geen zin in had, of dat beiden daar vrijwillig aan begonnen zijn. Als het het laatste is, lijkt me de gesuggereerde vierendeling toch zwaar overdreven.

Euh dat meisje werd niet gedwongen hoor ;)

sommige meisje's vallen op OUDERE mannen meneer DBC :D ;)

ScHrOeFjE zei:
Euh dat meisje werd niet gedwongen hoor

Ja, maar er is dwingen en er is iets van profiteren van een meisje haar ontwetendheid en verliefdheid. Ik zeg echt geen nee tegen een tienermeisje dat coïtus wil, zo hypocriet ben ik niet. Wel zal ik nooit zo'n meisje gaan 'pimpen' om het in de huidige jongeren jargon te houden.

Van de andere kant als zij gewoon wou, en wist waar ze aan begon, dan is die ophef over "vieze vuile smeerlap" toch weer zo overdreven. Kijk eerst wat er echt aan de hand is voor dat je zegt: meisje zo jong en man zo oud, dus . . .

Als je profiteert van het gebrek aan levenservaring van zo'n meisje dan ben je een smeerlap, ok.

Dat ben ik met je eens maar veel meisje's zijn ERG volwassen.

Laats was ik aan het werk (portier) komt een meisje (van 15 mag eigenlijk niet naar binnen maar oke ik ken haar en haar broer dus kan maar geen drank!) staat ze oppeens voor me en zegt
"schroef is je vrouw er niet? "
ik : "nee"
zij:" ow zal ik je dan een laten zien hoe een echte vrouw doet?"
ik:Hier heb je mijn nummer bel maar als je 18 bent

poosje later krijg ik telefoon thuis:HOi

ik:"met wie?"
zij:met "PIEP"
zij:"ik ben mijn huiswerk aan het maken maar ik heb geen zin kom je langs "?

Sja toen kon ik niets anders doen dat dit tegen haar ouders te gaan zeggen want nu doet ze het bij mij en ik maak daar geen misbruik van maar ooit komt ze de verkeerde tegen.

Afijn de meisje's van nu zijn veel volwassener dan dat ik toen die leeftijd had.

als ze lekker is dan moet je ze maar naar mij sturen. Ik ben pas 22 jaar of ben ik dan ook illegaal bezig :D

ScHrOeFjE zei:

Klopt.

ScHrOeFjE zei:

Tja, als het zo duidelijk is dat zij willen, dan hou ik me gewoon aan wet, en die schrijf 16 jaar voor hoor, geen 18.

ScHrOeFjE zei:
Afijn de meisje's van nu zijn veel volwassener dan dat ik toen die leeftijd had.

Dat weet ik niet hoor. . .

Je hebt volgens mij door de eeuwen heen vroegrijpe meisjes gehad. Twintig jaar geleden kende ik ook meisjes van dertien die mannen van twintig tot dertig zochten. Alleen als je zelf ouder wordt, gaat je dat meer opvallen.

IDD! sja wat is jong en wat is oud?

maar dan gaan we filisoferen en ik moet nog gaan trainen :D

hA,Ha gaaf onderwerp uitdiepen die zooi, en dan bedoel ik niet dat meisje!!!
Allhoewel?? :D

ScHrOeFjE zei:

Laats was ik aan het werk (portier) komt een meisje (van 15 mag eigenlijk niet naar binnen maar oke ik ken haar en haar broer dus kan maar geen drank!) staat ze oppeens voor me en zegt
"schroef is je vrouw er niet? "
ik : "nee"
zij:" ow zal ik je dan een laten zien hoe een echte vrouw doet?"
ik:Hier heb je mijn nummer bel maar als je 18 bent

poosje later krijg ik telefoon thuis:HOi

ik:"met wie?"
zij:met "PIEP"
zij:"ik ben mijn huiswerk aan het maken maar ik heb geen zin kom je langs "?

Sja toen kon ik niets anders doen dat dit tegen haar ouders te gaan zeggen want nu doet ze het bij mij en ik maak daar geen misbruik van maar ooit komt ze de verkeerde tegen.

Paas dat telefoonnummer 's ff :D

Een meisje van 14 is al rijp voor coïtus dus ik vind het geen pedofielie,
sommige meisje van 14 zien er al zelfs als 18 uit.

Ik vind het dus niet erg, zolang ze allebij wilden.

Dit is stompzinnig..
Die gast was haar leraar.. hij moet het gewoon afhouden tot dat zij ouder is en van zijn school af is..

En ik vind dat een 14-jarige niet capabel is om te bepalen of zij.. a.) doet als een echte vrouw.. en b.) of zij uberhaubt al moet nken..

Terug
Naar boven