MuscleMeat

die vervelenden onderbuik..

LocoR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
al een hele tijd zit ik te stoeien met die vervelende onderbuik...
mijn bovenbuik is best wel droog(Blokjes te zien)
wat is nu de beste manier om van die onderbuik aftekomen want het wilt gewoon echt niet.

Workout's ofzo..

Ik hoor het graag!!

wat is nu de beste manier om van die onderbuik aftekomen want het wilt gewoon echt niet.

Workout's ofzo..

Ik hoor het graag!!

cardio en lager gaan in bf ,want dat vet bij je onderbuik gaat meestal pas als laatst weg, zijn geen specifieke oefeningen voor. Je kan je onderbuik trainen, maar het zal geen plaatselijk vet verbranden, want dat bestaat niet.

cardio en lager gaan in bf ,want dat vet bij je onderbuik gaat meestal pas als laatst weg, zijn geen specifieke oefeningen voor. Je kan je onderbuik trainen, maar het zal geen plaatselijk vet verbranden, want dat bestaat niet.

Bestaat wel maar is zo miniem dat we spreken over 'bestaat niet'.

:mier:

• Topic Starter Topic Starter
bf? :o

Workout's ofzo..

Ik hoor het graag!!

eet minder, beweeg meer

En als je per see een oefening wilt voor je "onderste buikspieren" (niet dat ze bestaan, maar dat terzijde), leer fatsoenlijk leg raises (*) doen en doe crunches met je bekken gekanteld (dus bips los van de vloer)

*) leg raises is eigenlijk een hele foute naam, want het gaat niet om het optillen van je benen, maar om het omhoog-trekken van je heupen. Net zoals kniebuigen een foute vertaling van squats is, want het is meer een heup dan een knie beweging.

eet minder, beweeg meer

en als je per see een oefening wilt voor je "onderste buikspieren" (niet dat ze bestaan, maar dat terzijde), leer fatsoenlijk leg raises (*) doen en doe crunches met je bekken gekanteld (dus bips los van de vloer)

*) leg raises is eigenlijk een hele foute naam, want het gaat niet om het optillen van je benen, maar om het omhoog-trekken van je heupen. Net zoals kniebuigen een foute vertaling van squats is, want het is meer een heup dan een knie beweging.
+1

Plus dat sommige mensen gewoon geen definitie in hun onderbuik krijgen... geen 8, geen 6 maar een 4-pack. (Arnold was er zo eentje met een hele slechte onderbuik definitie)

Klinkt als een stress-buik, hormonale kwestie dus

cardio ;)

Terug
Naar boven