AndroidHealthClinic

Dieet met cytomel

daan1976

Cool Novice
Waardering
0
In hoeverre moet ik mijn dieet aanpassen met de inname van cytomel.
Ik weeg nu 93 met 16% vet train bijna 10 jaar en neem rond de 200 gram eiwwitten per dag. Moeten dat er veel meer worden en hoe zit het met de kh en vetten.

daan1976 zei:
In hoeverre moet ik mijn dieet aanpassen met de inname van cytomel.
Ik weeg nu 93 met 16% vet train bijna 10 jaar en neem rond de 200 gram eiwwitten per dag. Moeten dat er veel meer worden en hoe zit het met de kh en vetten.
ik hoop dat ik je niet moet gaan zeggen dat je een schildklierpreparaat wil gaan nemen? als je niet eens weet hoe je je dieet moet aan passen zou ik dit snoepgoed maar ff weg leggen in de kast hier kan je serieuze schade aan over houden als je iets verkeerd doet bro!!

• Topic Starter Topic Starter
Excuse me iedereen moet toch leren daarom stel ik hier vragen maar ik krijg altijd hetzelfde antwoord. Dat ik eerst maar ff na moet denken enz... Waar is dit forum dan voor!!! Het is een serieuze vraag. Dat wil niet zeggen dat ik meteen ergens mee ga beginnen ik wil me gewoon ff orienteren en daar is toch niks mis mee geloof ik.

daan1976 zei:
Excuse me iedereen moet toch leren daarom stel ik hier vragen maar ik krijg altijd hetzelfde antwoord. Dat ik eerst maar ff na moet denken enz... Waar is dit forum dan voor!!! Het is een serieuze vraag. Dat wil niet zeggen dat ik meteen ergens mee ga beginnen ik wil me gewoon ff orienteren en daar is toch niks mis mee geloof ik.
zekers niet bro !!! maar geef dan ff wat meer data !!! ik geef je ook alleen maar mijn mening wil niet zeggen dat je er iets mee moet doen ;)

Terug
Naar boven