XXL Nutrition

Digitaal trippen

tl21

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
52kg
Ik ben wat vaags tegengekomen:

Drugs emulator

Dit is iDoser. Het simuleert de effecten van drugs via geluid.
Dit is een Drugs Emulator

Wat heb je nodig :

Leg je hoofd op een kussen en doe een deken over je hoofd ofzo, TOTAAL GEEN AFLEIDING, anders werkt het niet !!!
Goede koptelefoon/oordopjes MOET je hebben!!
Luister de hele dose af als je effect wilt! Halverwege stoppen heeft GEEN nut!
Een goede stemming bij sommige doses
Zet je geluid op een aangename hoogte, niet te hard!
Probeer de geluiden te analyseren en verwerken
Concetreer je volledig op het geluid.
Meerdere doses achter elkaar (met minder dan 2 uur tussentijd) heeft GEEN nut.

er zitten drugs bij waaronder:
heroine, crystal meth, marihuana, paddo's waarbij de trips worden geemuleert. En nog vele meer.

HAHAHAAAHAHAHA
Wie gaat trippen!

Ik heb em geupload voor diegene die wil.
Volg onderstaande downloadlink:
Your Big File

P.s. Als je Frans bent kan je het beter niet testen.

Alsjeblieft zeg wat een grote hoop koeiestront:roflol:

is een maand geleden nog gepasseerd...

nothin' but the real thing

hier word je niet vrolijk van

Ik heb die shit een maandje geleden nog gepost, voor diegenen die het geprobeerd hebben werkt het niet. Ik krijg alleen een tinteling en een stijve bij heroine...

WOOW HET WERKT ECHT!!!!11!1:haar: :haar: :haar:

owkee... :rolleyes:

Neem gewoon wat paddestoelen, nu mag het nog. PVV,CDA, VVD en CU willen het verbieden.

Ik blijf niet schonen, provoceren of ingaan op provocaties met een nieuwe provocatie zal leiden tot sancties.

Rustig EricR, volgens mij trip je een beetje, je deelt waarschuwingen uit terwijl er helemaal niets staat!

Een aantal van dit soort geluiden kunnen je tijdens een trip echt 2 x zo hard v/d kaart maken als je erop een bepaalde manier naar luisteren.

Neem gewoon wat paddestoelen, nu mag het nog. PVV,CDA, VVD en CU willen het verbieden.

Sja, mij maakt het niet uit, kan zelf op zoek gaan omdat ik weet hoe psilo, vliegenzwam en aanverwanten te onderscheiden vallen.

De kans dat iemand overleid aan het zelf plukken van paddestoelen is 10 x groter dan dit paddo incident. Wat dat ga je bij een verbod krijgen geheid krijgen.

Sommige paddo's zijn gewoon zowat identiek, de ene hallucinerend, de andere net zo giftig als de doornappel of atropa planten van de nachtshaden familie.

Terug
Naar boven