Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voordeel van Digitaal is dat het kleurrijker is en minder ruis moet zijn, maar nadeel is dat je wel vaak blokvorming ziet en dat zie je weer niet bij analoog.
dat blokvormig heb ik nog nooit gehad eigenlijk
wel kleur rijker minder ruis
meer zenders, radio kanalen
en nog andere info
vind het wel een verbetering tegen voordien
heb factuur kabel en internet ineen, was ook voordeliger voor me dan
Ik heb ongeveer 4 weken geleden, kan ook langer zijn, digitale tv aangevraagd bij Casema. Het zou binnen 8 tot 10 werkdagen geleverd worden. Tot op heden nog niets gehad.
Toevallig werkt mijn schoonvader als beveiliger in het Casema pand, en heeft een en ander ff nagevraagd.
Nou blijkt dat de mevrouw die de "bestelling" had aangenomen, weg is bij Casema en niets door heeft gegeven aan collega's
Aangezien ik op mijn kamer een k*tkwaliteit tv-verbinding heb (analoog), zit ik erover te denken om voor mezelf digitale televisie te gaan nemen! Echter hoor ik zoveel verhalen over de storingsgevoeligheid etc. van dit systeem.. Het is nu alweer een tijdje in gebruik, dus kunnen jullie er wat over vertellen?
Zag dat KPN (Digitenne) digitale televisie heeft, maar ook bijvoorbeeld UPC heeft het. Zit er nog verschil in?
Bij sommige krijg je ook nog een HD-recorder op huurbasis, helemaal leuk spul natuurlijk.