AndroidHealthClinic

dikke miserie met mijn pc

Heb je nou al in veilige modus opgestart? Altijd doen als je gaat troubleshooten. Opstarten en F8 ingedrukt houden. Dan uit menu kiezen.

• Topic Starter Topic Starter
@bigt :ja,maar tevergeefs

Ik zat er aan te denken om een extra "hd" aan te maken door m'n huidige hd te splitsen .Ik zou dan bepaalde bestanden die ik wil houden overzetten op dat andere volume . Weet iemand of dit mogelijk is?

als je nog plaats hebt op je hd gaat dat.

Beste is formateren als je zo ver zit denk ik.

@bigt :ja,maar tevergeefs

Ik zat er aan te denken om een extra "hd" aan te maken door m'n huidige hd te splitsen .Ik zou dan bepaalde bestanden die ik wil houden overzetten op dat andere volume . Weet iemand of dit mogelijk is?
Yep, moet je sowieso doen eigenlijk zodra je een HD koopt en windows gaat draaien. Zoals j3330 zegt moet je dan nog ruimte hebben. Weet je hoe je nieuwe partities maakt?

Het gevaar is wel dat je al virussen hebt in je data en dat die bestanden dus later je nieuwe installatie weer kunnen gaan aantasten. Maar hopelijk zit het enkel in je systeembestanden.

haha :roflol:

als je die sleutel van winlogon.exe(documents & settings, NIET die van \WINDOWS\ folder) verwijdert uit je register zou hij het iig niet meer mogen opstarten en als je windows boot, in veilige modus proberen om deze te verwijderen

even combofix draaien en antimalware , daarna dial-a-fix. Dan zou alles weer moeten werken

Terug
Naar boven