MuscleMeat

Dikke onderbuik.

HardaTek

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
60kg
Vetpercentage
16%
Ik zit met een probleem, 6 maanden geleden ben ik begonnen met afvallen.
En ja ik ben wel een aantal kilootjes kwijt. Nu zit ik met een probleem, overal ben ik vet verloren, maar het probleem is dat ik nog steeds een dikke onderbuik heb. Mijn buik is namelijk in 2 delen, het onderste gedeelte is iets dikker. Nu zou ik nog kunnen afvallen, maar dan ga ik op andere plaatsen te veel vet verliezen, waardoor beenderen nog duidelijker gaan worden, en dat is natuurlijk niet wat ik wil.
Het vreemde is dat als ik een beetje lig en ik mijn buikspieren opspan, er 4 blokjes zichtbaar zijn (dit was voordien niet), terwijl mijn onderbuik gewoon een bult(je) vet is.
Ik weet dus niet hoe je zoiets moet wegwerken.
Misschien kunnen jullie mij helpen ? :)

KT (spieren gaan je beenderen bedekken) + cardio (lager vetpercentage).

Btw, lijkt me sterk dat je je beenderen al ziet op 16% vet...

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is het vetpercentage van 6 maanden geleden. Heb geen idee hoeveel het nu bedraagt, sorry :)
Je ziet vooral mijn schouders en ellebogen uitsteken.
Vooral bij de gewrichten dus.

Btw, lijkt me sterk dat je je beenderen al ziet op 16% vet...

Is zeker mogelijk.

Ik ben 75 kg. afgevallen, heb volgens de berekeningen nog 18% vetpercentage, en ik lijk op sommige plaatsen wel iemand met annorexia.

Als je dan naar mijn buik kijkt, dan zie je meteen waar die 18% is blijven zitten....

Is zeker mogelijk.

Ik ben 75 kg. afgevallen, heb volgens de berekeningen nog 18% vetpercentage, en ik lijk op sommige plaatsen wel iemand met annorexia.

Als je dan naar mijn buik kijkt, dan zie je meteen waar die 18% is blijven zitten....

mooi voorbeeld van de "ik wil een sixpack bereiken door anorexisch te worden"
tuurlijk ga je ze dan zien, maar is het echt de moeite waard om er als een skelet rond te lopen ?:rolleyes:

mooi voorbeeld van de "ik wil een sixpack bereiken door anorexisch te worden"
tuurlijk ga je ze dan zien, maar is het echt de moeite waard om er als een skelet rond te lopen ?:rolleyes:

Wie beweert dat ik een sixpack wilde bereiken? Ik niet. :rolleyes:

Volgens de huisarts ben ik verder 100% gezond, dus ook daar geen problemen..
Ben alleen wat magerder dan toen ik 150 kg. woog. ;)

En als ik dan op het forum rondlees, dan is die 18% vetpercentage totaal geen schokkend getal.. integendeel zelfs.

Laatst bewerkt:
Wie beweert dat ik een sixpack wilde bereiken? Ik niet. :rolleyes:

Volgens de huisarts ben ik verder 100% gezond, dus ook daar geen problemen..
Ben alleen wat magerder dan toen ik 150 kg. woog. ;)

En als ik dan op het forum rondlees, dan is die 18% vetpercentage totaal geen schokkend getal.. integendeel zelfs.

Ik denk inderdaad dat wanneer je 150 kilo weegt, je niet op een six-pack zit te wachten, maar dat je op een acceptabel (gezond) niveau komt.

Respect voor wat je bereikt hebt, dat lukt er maar weinig.

Terug
Naar boven