AndroidHealthClinic

dikke onderbuik

Soerani

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Hoi, ik zit al een tijdje met een dikke onderbuik? Ik was vroeger mager geweest.Ik had ook geen aanleg om dik te worden en mijn buik was altijd plat. Maar nu ben ik een beetje dikker geworden (nog steeds slank),maar me onderbuik puilt een beetje uit. Weet iemand hoe ik dit kan verliezen, zonder dat ik magerder wordt?

Cardio, je voeding verbeteren.

Hoe? Sticky's lezen :)

Is trouwens een bekend fenomeen, slanke vrouwen met buik en heupvet. Er is bijna altijd snoep, koekjes en energy drink in het spel.

En krachttraining is wel aan te raden, als je je spieren wilt behouden.

Je raakt vet kwijt door een tekort aan cals, cardio dus en zoals bob zei "het is een bekend fenomeen" hard to get rid of.

Jaa, niet zoveel snoepen mevrouw :D

Cardio +goeie voeding zal ervoor zorgen dat het wegtrekt, zoals Bob zei, misschien dat U krachttraining erbij wilt doen voor behoudt van spieren :)

vacuum oefening

Bij een dikke buik moet je altijd even voor jezelf vaststellen of het slappe spieren of spek is. Slappe spieren kun je trainen, spek gaat er alleen af als je ook je calorieen beperkt.

Kan ook door slechte houding komen: lordosis. Zoek maar even op.

Verder kan het ook genetisch zijn dat je een predispositie hebt om vet op een bepaalde plaats op te slaan.

hoor deze, hoe wil je ooit 20 seconden, en 3 week later 1 minuut lang je adem uithouden?

Dat dacht ik ook toen ik het las. Maar toen ik de oefening probeerde merkte ik dat je best door kunt ademen zonder de spanning op je abs kwijt te raken. Ik denk dus dat dat ook de bedoeling is.

Heeft iemand hier die vacuum shit ooit gedaan, en er resultaten mee behaald?

Laatst bewerkt:
inderdaad ben ik ook benieuwd naar:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel voor de reacties. ik heb ergens gelezen dat cardio je buik dikker maakt. Is dat waar?

Vet verliezen, zodat je buik dunner wordt.

Nee, tenzij je taart gaat zitten vreten tijdens je cardio ???

Ben wel benieuwd waar dat poepverhaal vandaan komt eigenlijk!

Waarschijnlijk door dat men ziet dat heel erg veel mensen veel cardio doen en toch een dikke buik hebben (of zelfs krijgen) ... ergo ...

tja, als je honger krijgt van cardio en dan extra gaat eten .....

Terug
Naar boven