AndroidHealthClinic

dilemma, tren erin gegooid en nu gyno

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ik zat dus ff over de 2,5g test en na 6 weken had ik geen gyno symptomen of dergelijks.

Nu ben ik 11 dagen geleden tren ernaast gaan zetten en deze op een dosering van 300mg eod.
Heb nu dus gyno gekregen, zeer waarschijnlijk was daarom gister de laatste inject Tren en ga ik op test only verder, en GH die ik deze week eindelijk binnen heb.

maar nu de vraag, is het verstandig de tren te stoppen? op nog even aankijken, gyno speelt bij mij altijd op bij een 19nor.

Ik zat dus ff over de 2,5g test en na 6 weken had ik geen gyno symptomen of dergelijks.

Nu ben ik 11 dagen geleden trenbolone ernaast gaan zetten en deze op een dosering van 300mg eod.
Heb nu dus gyno gekregen, zeer waarschijnlijk was daarom gister de laatste inject trenbolone en ga ik op test only verder, en GH die ik deze week eindelijk binnen heb.

maar nu de vraag, is het verstandig de trenbolone te stoppen? op nog even aankijken, gyno speelt bij mij altijd op bij een 19nor.

Meteen wat nolvadex d'r bij pakken!!! Ben je meteen van al dat nutteloze vocht af en je gyno-groei trekt binnen no-time weg! Verder kan je dan gewoon doorgaan met je Tren!!! Maar wees slim en neem METEEN nolvadex want elke dag dat je langer wacht zal je uiteindelijk een telkens groter knopje aan overhouden voor de rest van je leven.....

Nolvadex + Progesteronblocker anders zal het weinig voor je doen denk ik.

zeer zeker geen nolva erbij doen, zal het eerder erger maken...nolva blokt estro-receptoren en heeft een stimulerende effect op de prolactine receptoren...
Kan beter voor letro gaan of bromo/b6/dosti

• Topic Starter Topic Starter
Meteen wat nolvadex d'r bij pakken!!! Ben je meteen van al dat nutteloze vocht af en je gyno-groei trekt binnen no-time weg! Verder kan je dan gewoon doorgaan met je trenbolone!!! Maar wees slim en neem METEEN nolvadex want elke dag dat je langer wacht zal je uiteindelijk een telkens groter knopje aan overhouden voor de rest van je leven.....

bro, ten eerste staat er nergens dat ik veel vocht vasthoud, en ten 2e vind ik het verre van nutteloos. het beschermt mijn gewrichten. ik ben vandaag gestopt met de tren

19-nor doet nix met progesteron..

ik dacht altijd dat 19not steroids zich hechtte aan de progesteron receptor, maar de gyno komt dus door de verhoogde prolactine levels? kan je uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaat?

tren zorgt voor t3->t4 sneller wordt omgezet..dus meer trh ..dus meer prolactine...dus gekke gyno
check:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeer zeker geen nolvadex erbij doen, zal het eerder erger maken...nolvadex blokt estro-receptoren en heeft een stimulerende effect op de prolactine receptoren...
Kan beter voor letro gaan of bromo/b6/dosti

:thumbup:..als je uberhaupt wil doorgaan zou ik idd voor bromo of dostinex gaan!

ben ermee gestopt, ga verder met gh test en slin igf enz, mischien over een tijdje winny/d-bol erbij

Ook wat geleerd botjebouwer? Ik iig wel :)

ik zit op 25 mcg t3, deze week begin ik met gh 10 dagen op 5 af op 20 IU, zit er aan te denken de t3 naar de 50 mcg te verhogen, of zo laten?

Je moet wat karmapunten verdelen voordat je Klaas......

Eindelijk weer eens een hoogwaardige topic, tussen alle bende die de laatste tijd voorbij komt.

nice :clap:

Ja duidelijke info klaas goed werk.

Terug
Naar boven