MuscleMeat

Diplomaten gallen met Danny Ghosen, ff lachen.

Waarom is die regel er eindelijk? Ik zie net echt wat voor meerwaarde dat kan betekenen buiten dat je er misbruik kan van maken?

In de verdragen van Wenen is onschendbaarheid van nature functie-gerelateerd. Met andere woorden: de diplomatieke onschendbaarheid is niet in het leven geroepen om diplomaten te bevoordelen, maar om ervoor te zorgen dat zij hun werk moeiteloos kunnen uitvoeren als vertegenwoordiger van een land of regering. Daarbij is inbegrepen dat zij onafhankelijk zijn ten opzichte van de autoriteiten van de (gast)staat. Deze regeling geldt binnen zekere grenzen voor inwonende familieleden van diplomaten, en het personeel van buitenlandse nationaliteit van de missie. Dit wordt begrijpelijker wanneer men beseft dat hiermee autoriteiten geen kans krijgen om diplomaten en/of hun gezinsleden onder druk te zetten. Enkel de zendstaat kan de erkende diplomatieke immuniteit van een onderdaan opheffen.

Om als diplomaat neutraal tegenover een land te kunnen staan(zoiets) zodat ze niet bevooroordeeld raken oid.

Vraag me eigenlijk af hoe ver dit wel niet gaat, zouden ze ook gewoon weg kunnen lopen zonder te betalen ed?

Om als diplomaat neutraal tegenover een land te kunnen staan(zoiets) zodat ze niet bevooroordeeld raken oid.

Vraag me eigenlijk af hoe ver dit wel niet gaat, zouden ze ook gewoon weg kunnen lopen zonder te betalen ed?

Technisch gezien wel, maar dan verliezen ze natuurlijk elke vorm van geloofwaardigheid en denk ik niet dat een land zoiets hun land wil laten representeren.

Kan Jesse2010 niet voor Pow gaan werken? Leuke TV zou dat zijn :)

Onze Nederlandse diplomaten betalen in het buitenland blijkbaar altijd netjes de boetes, dat is het beleid in ieder geval. En zo zullen andere fatsoenlijke landen dat ook doen lijkt me.

De lui die je hier ziet zijn ook allemaal russisch, indisch of afrikaans.

Ken een jongen die de opleiding bij Buitenlandse zaken gedaan heeft en dacht ook dat hij in het buitenland als attachee door diplomatieke status geen boetes hoeft te betalen, maar zo werkt het niet.

Laatst bewerkt:
Kan Skinnie niet voor Pow gaan werken? Leuke TV zou dat zijn :)

Verzuipen in de Noordzee dat volk.

• Topic Starter Topic Starter
En een deel 2:
angolesemepper.gif

http://www.youtube.com/watch?v=DtbefbmRq1w

Ze maken goed gebruik van hun onschendbaarheid (?) die diplomaten. En als NL ze toch op de vingers tikt heb je zo een diplomatieke rel tussen de betreffende landen.

Laatst bewerkt:
1 tikkie en gescheurde lip en gekneusde kaak :roflol:

Was geeneens een goede vuist.

• Topic Starter Topic Starter
Blijft toch mooi hun mensen kunnen reageren als ze op hun fouten worden gewezen wat een bende die Ancholeranezen bij mekaar.

eigenlijk had ik hem ook nog wel een paar stompen gegund. Wat een irritante homo is dat zeg...

Ik vind het juist wel mooi dat ze zo irritant zijn :o Als er gewoon normaal tegen hun gepraat word doen hun ook normaal, maar zodra je geen antwoord wilt geven kom je niet van ze af :D

De echte winner heeft er ook wat over te zeggen zie ik:
Leroy Kakiay Ach weetje mensen zeiken dat dit zinloos geweld is.. houd toch op hij verdiende het gewoon met zijn irritante bek.. lekker gaan provoceren en dan zielig doen als ie een hoek krijgt.. en hoezo het is niet normaal dat ie een hoek krijgt? hij mag blij zijn dat er niet op zijn hoofd gesprongen word wat een gezeik om 1 klap die hij toch echt verdiende

Laatst bewerkt:
Wat een diplomaten hebben wij eigenlijk in Nederland zitten, misschien ook een leuk beroep voor een aantal leden op 't forum? :):o

Lekker diplomatiek :roflol:

Wat een diplomaten hebben wij eigenlijk in Nederland zitten, misschien ook een leuk beroep voor een aantal leden op 't forum? :):o

Dat soort tuig loopt in ieder land rond. Zelfs degenen die niet onschendbaar zijn lopen meestal rond alsof ze alles kunnen maken. Nepotisme ten top meestal, je wordt in ieder geval niet zomaar diplomaat.

Het is niet zozeer de schuld van die Angolezen maar biologisch zitten ze anders in elkaar. Er zit toch meer een oerinstinct in. De opa van die diplomaat uit angola heeft waarschijnlijk nog in een hutje in de rimboe gewoond en ging naar de medicijnman in plaats van naar de dokter als hij ziek was.

Laatst bewerkt:
Dus Leroy die online irritant is en een grote bek heeft, zou het dus terecht vinden als hij een hoek krijgt van een (onschendbare) persoon die een paar koppen groter is dan hem? Wat een held..

Onze minister van Buitenlandse Zaken is natuurlijk weer te schijterig om zijn positie in het kabinet te verliezen met uitspraken hierover. Hij is eindverantwoordelijke, dus hij zal uiteindelijk toch wel met een reactie moeten komen. Tja wat betreft Danny, enerzijds risico van het vak, maar dit gaat toch wel de fatsoensnormen te buiten en hij staat natuurlijk wel in zijn recht om aangifte te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Di s mij prive lefe!! Niet foto! Ik segge di s mij prive lefe.......geen foto maak!!
:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Deze kerel heb zeker bloed aan ze handen of ooit hele foute shit gedaan, dat zieje gewoon aan alles.

Danyboy is ook niet achterlijk en kiest het hazepad voordat hij stompe te pakken heb.

Mag je een diplomaat nie op zn muil stompuh als hij je aanvalt ofzo??

Zou me weinig interesseren.
Had hem een doodsklapper gegeven.

Ze zijn asocialer dan tokkies. Anderzijds lijkt het mij wel heerlijk om tegengehouden te worden en zo'n gemotoriseerde agent weg te kunnen sturen vanwege je status.

Misschien een idee voor Pow om volgende keer een bodyguard mee te nemen.

Bewijs geleverd dat de overheid boven de wet staat.

En een deel 2:
angolesemepper.gif

http://www.youtube.com/watch?v=DtbefbmRq1w

Ze maken goed gebruik van hun onschendbaarheid (?) die diplomaten. En als NL ze toch op de vingers tikt heb je zo een diplomatieke rel tussen de betreffende landen.

Weet het mooi af te sluiten met wat er gebeurd als je diplomaten op hun gedrag aanspreekt.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

http://www.deondernemer.nl/deondernemer/658831/Diplomaat-mept-tot-bloedens-toe.html

"loszittende tand, veel bloed in zijn gezicht en pijn in zijn kaak" naar het ziekenhuis gebracht. "Danny is best wel een lefgozer, maar hierdoor is hij echt van de kaart.''

Terug
Naar boven