MuscleMeat

Dirty Dutch Outsiders

Peiling Peiling Dirty Dutch Outsiders 2009

• Totaal stemmers
    18
Chucky right ? Iets teveel van het goeie.

Patrick zuipen Kluivert ?

maybe..december is al een drukke maand!

Als ik naar een groter feest ga ga ik om los te gaan en dat kan ik niet op deze muziek. Helaas.

Afwezig dus.

O trouwens... is het gratis daar ? :D

Yep, ben denk ik van de partij.

Heb het niet zo op vieze hollanders. Beter 2-3 okt naar awake alleen jammer dat gvd kaartjes uitverkocht zijn voor je neus :(

Komt er politie schieten?

Hahaha chuckie, wat een k*t dj, k*t muziek en k*t publiek.

zeker aanwezig

ik val dan vast en zeker onder het k*tpubliek

Zou me niks verbazen aangezien:
Op zulk soort feesten lopen teveel mannetjes.
Op dit forum zitten ook teveel mannetjes.

dan moet je naar het elle forum gaan daar zitten (jonge) vrouwtjes.

maar laat me raden: jij houd van Hardstyle/Hardcore?

dan moet je naar het elle forum gaan daar zitten (jonge) vrouwtjes.

maar laat me raden: jij houd van Hardstyle/Hardcore?
Hip hop(voornamelijk oldschool), Techno, Minimal tech, hard tech, schranz, jaren 60/70/80/90 muziek, sommige house van nu, Hardcore(voornamelijk early), Hardstyle, classic rock, hardrock, ballads, metal, spaanse muziek, zuid-Amerikaanse muziek, klassieke muziek, Braziliaanse funk, sommige pop, dance, trance, hard trance.

Ik houd van alles en nog wat, maar ik vind die muziek van chuckie gewoon zwaar k*t en ik heb het niet zo met dat soort publiek. Ik heb hem al meedere keren op grote feesten meegemaakt. Ik heb het niet zo met commerciele muziek. Begrijp me niet verkeerd hoor, het publiek op de meeste hardstyle, hip hop en hardcore feesten is ook k*t. Hip hop feesten ben ik de laatste 2 jaar niet meer heen geweest omdat er teveel mensen met grootheidswaan lopen.

De leukste feestjes zijn de feestjes waar niet zo veel mensen zijn en waar iedereen elkaar kent en komt om te feesten.
Feestjes zoals Intoxicated op 19 September in de Sporthallen Zuid.

maarja, ieder zijn ding, als je het leuk vind moet je er natuurlijk heen gaan ;)

Hip hop(voornamelijk oldschool), Techno, Minimal tech, hard tech, schranz, jaren 60/70/80/90 muziek, sommige house van nu, Hardcore(voornamelijk early), Hardstyle, classic rock, hardrock, ballads, metal, spaanse muziek, zuid-Amerikaanse muziek, klassieke muziek, Braziliaanse funk, sommige pop, dance, trance, hard trance.

Ik houd van alles en nog wat, maar ik vind die muziek van chuckie gewoon zwaar k*t en ik heb het niet zo met dat soort publiek. Ik heb hem al meedere keren op grote feesten meegemaakt. Ik heb het niet zo met commerciele muziek. Begrijp me niet verkeerd hoor, het publiek op de meeste hardstyle, hip hop en hardcore feesten is ook k*t. Hip hop feesten ben ik de laatste 2 jaar niet meer heen geweest omdat er teveel mensen met grootheidswaan lopen.

De leukste feestjes zijn de feestjes waar niet zo veel mensen zijn en waar iedereen elkaar kent en komt om te feesten.
Feestjes zoals Intoxicated op 19 September in de Sporthallen Zuid.

maarja, ieder zijn ding, als je het leuk vind moet je er natuurlijk heen gaan ;)

Idd, vind dit ook een soort veredelde top 40 muziek. ga ik ook niet op uit mn dakkie.

Terug
Naar boven