MuscleMeat

Dirty Dutch Outsiders

Peiling Peiling Dirty Dutch Outsiders 2009

• Totaal stemmers
    18
Heb het niet zo op vieze hollanders. Beter 2-3 okt naar awake alleen jammer dat gvd kaartjes uitverkocht zijn voor je neus :(

Maar ik was op tijd :D

edit/ voor de minimal editie dan.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Hip hop feesten ben ik de laatste 2 jaar niet meer heen geweest omdat er teveel mensen met grootheidswaan lopen.

Hiphop in de Tivoli of Heidon is goed te doen!

Je ging zeker vaak naar de Patronaat in Haarlem? Heb gehoord dat het daar vaak bagger was, ondanks goede artiesten.

Ik heb volgende week al een feestje met Chuckie, en dan heb ik het eigenlijk wel weer even met hem gehad voor een tijdje. Maar misschien dat ik toch kom, want ik hou wel van feestjes:D

Haha die ja, ben je er ook?:p

Genoeg eyecandy daar. Ik weet van geilheid niet waar ik moet kijken op die feestjes van school man, heb ik zelfs op school al last van soms:D Gelukkig kan ik me goed beheersen.

Haha die ja, ben je er ook?:p

Genoeg eyecandy daar. Ik weet van geilheid niet waar ik moet kijken op die feestjes van school man, heb ik zelfs op school al last van soms:D Gelukkig kan ik me goed beheersen.

Pff idd man het is niet meer gezond waar daar rond loopt. Af en toe dacht ik ook damn zo veel vrouwen en ik heb gewoon helemaal niks :p

Maar ik ben geen student meer daar, dus ben ook niet op het feestje, zag alleen de flyer hehe

Pff idd man het is niet meer gezond waar daar rond loopt. Af en toe dacht ik ook damn zo veel vrouwen en ik heb gewoon helemaal niks :p
Hehe das op zo'n feestje juist wel relaxed. Ik moet me gedragen =(
Maar ik ben geen student meer daar, dus ben ook niet op het feestje, zag alleen de flyer hehe
Je hoeft geen student te zijn om daarheen te kunnen hoor volgens mij.. Maar je bent niet gestopt toch? Of ben je al afgestudeerd?
Die chick op die flyer:roflol: Ze hadden vast een erg krap budget:D

Reguliere verkoop zojuist begonnen, website goed te bereiken (geen Defqon ellende :D ).

2 Tickets in the pocket!

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven