XXL Nutrition

Discovery Channel: Bodybuilders - Superhuman Superstrong

nice, ff checken.

1e filmpje dat gezeik. Ik ben natural

Dat is Kim, na haar mr olympia verdiensten is ze gestopt en richte zich meer op het fitness gebeuren.
Geloof graag dat ze op het moment van filmen ze natural (clean) was ;)

Kan ik dit ook ergens in zn geheel downloaden? Dat Youtube werkt hier voor geen meter.

Denk dat er veel doping daar in heeft gezeten jongens. 2de filmpje ( geen parts)

Straks even kijken, thnx Tenjo.

Toch gekeken, leuk. Ben nog steeds jaloers op die enorme amerikaanse supermarkten.

Wel knap hoe ie dat praatje over glutamin ingestudeerd heeft :D

...

Laatst bewerkt:
Nice, ga ik zo even kijken :)

Jezus wat saai.

Niet om iemand af te kraken ofzo, maar 90% van de behaalde prestaties in deze filmpjes zijn verkregen door spierversterkende middelen.

Ik was vroeger ook de sterkste van de school, en ben nu zeker NIET de sterkste in de sportschool mede doordat ik geen spierversterkende middelen neem.

Ik wil hier niemand mee beledigen ofzo, maar vind het een beetje een vertekend beeld.

En natuurlijk... als je spierversterkende middelen gebruikt wil nog niet zeggen dat je er niks voor hoeft te doen.

Dus zo-ie-zo RESPECT voor deze gasten.

tha,ks!

Die 2de docu is wel leuk met Benedikt magnusson en die trainingen van die armworstelaar. Hij heeft wel ene lekkere vriendin

Goeie post, zo even kijken!

haha idd bosshog die vriendin viel me ook meteen op wat een baas alpha/cocky all the way :cool:

..

Laatst bewerkt:
Niemand die de vriendin van Flex Lewis kapot zou nken?

Terug
Naar boven