Fitness Seller

Discussie-topic

Natuurlijk, na een tijdje voor EricR gespeeld te hebben, leek het me nu leuk om Klaaswitz te zijn.:D

Ik trapte er serieus ff in.

Dat leek me niet meer dan vanzelfsprekend.

Ik niet, voor mij is elke DBBer uniek en onvervangbaar.

Jij bent in feite de aanstichter van deze nadoenerij.:D

Er moet een verbod komen op het gebruiken van elkaars avatar!

Wat een geraaskal weer, ''kiko''.

Hier gebeurt ook niet veel meer. Waar blijft mijn persoonsanalyse?:(

Indeed, waarom doe je mee aan een onderzoek als je geen uitslagen krijgt. Ik ben wel benieuwd wat voor iemand ik ben..

Hier gebeurt ook niet veel meer. Waar blijft mijn persoonsanalyse?:(

embryo, het type jongen dat je op een zaterdagavond in de kroeg ziet chillen met zn maten en die hier en daar een chick probeert te versieren, maar de volgende ochtend op internet vraagt naar 'die ene webcamsite waar je telkens wordt doorgestuurd, waar iedereen zit te rukken'.
Latente homocoïtusualiteit, een schepje zelfontkenning en een diepgewortelde angst om uit de kast te komen. Zo eentje is er dat wel, die embryo.

zo goed? (het is geen klaaswitz, ik weet:o)

embryo, het type jongen dat je op een zaterdagavond in de kroeg ziet chillen met zn maten en die hier en daar een chick probeert te versieren, maar de volgende ochtend op internet vraagt naar 'die ene webcamsite waar je telkens wordt doorgestuurd, waar iedereen zit te rukken'.
Latente homocoïtusualiteit, een schepje zelfontkenning en een diepgewortelde angst om uit de kast te komen. Zo eentje is er dat wel, die embryo.

zo goed? (het is geen klaaswitz, ik weet:o)
:roflol:
Nice!

herken je jezelf er ook in?

Terug
Naar boven