XXL Nutrition

Dit doet écht pijn...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Een maatje van me is 2 jaar geleden gestopt met 'de sport' en 'de middelen'.
Nu heeft hij een blik geworpen in z'n stash (hij kreeg alles rechtsreeks uit de apo, alles HG) en zag -en nu komt de HORROR!- dat ie 15 (VIJFTIEN!) vials Organon Deca met een expire date van 04-2005 heeft.

Hij vroeg of ie die nog aan z'n vrinden kwijt kon. Ik zei dat het mogelijk is alleen dat de werkzame stof minder actief is. Verder had hij nog Russische Dbol van exp date A0 II 2006 (??) en Schering Test enanthate 05-2006.

Ik zei dat ik geen Russisch kan lezen maar dat de Scherinkjes nog te doen zijn.

Z'n overige stash was nog wel goed voor ruim een jaar speling dus dat zit goed.

Wat zou jij doen met overjarige Deca's? Ik dacht eraan om ze over te nemen en in m'n museum-vitrine te zetten.

Heb net een stuk of twintig omnadresn weggeflikkerd die over datum waren een goed jaar.
Anders had je ze er naast mogen zetten in je museum hehe

Ja idd een pijnlijk verhaal.
Ik zal het risico op teleurstellend resultaten toch niet nemen de Deca is toch al een dik jaar over datum.
Zet ze in je vensterbank of maak er een kettinkje van ofzo:D

Zonde hoor....

Zou ze samen met wat nieuwe deca's zetten.
Als mix...ik denk dat er sowieso nog genoeg werkzame stof in zit.

Persoonlijk had ik ze dus gewoon gezet!

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij roep ik iedereen op met overjarige zooi om ze te dumpen bij mijn museum. Kunnen we er nogeens een leuke nieuwe online gallery van maken! :D

DBC01 zei:
Hierbij roep ik iedereen op met overjarige zooi om ze te dumpen bij mijn museum. Kunnen we er nogeens een leuke nieuwe online gallery van maken! :D

Ik zorg er wel voor dat mn spullen niet over datum raken.
Ook goed?

Ik heb hier nog een tas vol valium liggen gebruik ze eigenlijk nooit meer en krijg nog steeds iedere maand een doosje
Ik zal eens kijken of er ouwe bij zitten is dat ook wat voor je museum:D

ik heb wel een hele berg lege vials voor in je museum, is dat ook goed ;)

Zolang het donker en koel bewaard is gebleven zou ik het erin jassen :D

Had dit vorig jaar bij een maat die vroeger ook wedstrijden deed..had doodleuk nog een kleine 10 potjes Primobolan tabs van Schering staan...mmm smaakte goed!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn maatje heeft nog 25 vials Spaanse Schering Primo staan die nog lang niet over datum zijn :evil: Geil! :D

Lege vials heb ik niks aan, ik wil het liefst volle (outdated) vials met origineel doosje en bijsluiter erbij. Ik heb zowaar een originele Turkse Primo met bijsluiter en al. :)

Terug
Naar boven