XXL Nutrition

Dit filmpje MOET je kijken!!

respect hoor!

wow....

Heb het ook gezien op de fb van aesthetic era, echt ongelofelijk....

Respect, dat hij gewoon zo gemotiveerd is!

• Topic Starter Topic Starter
kippevel..

Respect...

Heb hier geen geluid dus geen idee waar het over gaat.
Kan iemand kort samenvatten?

Holy shit...respect man...

• Topic Starter Topic Starter
Heb hier geen geluid dus geen idee waar het over gaat.
Kan iemand kort samenvatten?

Het filmpje gaat over een jongeman die ondanks zijn hersenverlamming er in geslaagd is in een officiële bb-wedstrijd mee te doen Hij kreeg hiervoor een 'award' voor meest inspirationele persoon.

Wow, zo mooi en heel mooi om te zien dat ie zo goed is geholpen en mensen hem al die tijd hebben gesteund.

*pinkt traantje weg* ( no homo )

Echt klasse dit is toewijding dit is doorzettingsvermogen + deze man geeft ons allemaal een reden om elke dag te knallen in de gym zonder smoesjes.Een dag geen zin kijk dit filmpje en ik weet zeker dat je wilt gaan.Moeite met je wedstrijdvoorbereiding besef dan dat wij het zo moeilijk niet hebben.Dit soort dingen inspireert mij meer dan een monster van 140kg die poseert.

Gvd :(

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 17:21 ----------

Nu moet ik mezelf weer opvrolijken en shit

vind het eerder desmotiverend omdat we blij moeten zijn dat we gezond zijn..

vind het eerder desmotiverend omdat we blij moeten zijn dat we gezond zijn..
Das je ingesteldheid :) bekijk het positief: ondanks alles is hij hier toch in geslaagd! Maar je hebt een punt, je moet je gezondheid niet vanzelfsprekend nemen en ook niet 'spelen' met je lichaam. Verzorg het, je krijgt er maar 1 :)

Respect voor deze man.

Ik vind alleen de muziek en dus ook de sfeer in de video zo misleidend. De video is heel triest en zielig, terwijl dat wel het laatste is wat bij deze man zou passen. Hij is een doorzetter, werkt keihard en hij heeft schijt aan zijn ziekte. De Rocky theme zou beter geweest zijn.

Repost (motivatie video topic)

Idd respect voor die gozer, erg motiverend

Terug
Naar boven