Fitness Seller

Dit goede kuur?

Levii

Advanced Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m82
Hey, voor je begint te zagen.. De vraag is niet voor mij maar voor een vriend van mij.
Zijn leeftijd:20
Aantal jaren trainen:2.5jaar
Grootte:1m74
Gewicht:79kg
VP:rond de 11% / 12%

Zijn kuur is test-only en een nakuurtje van nolvadex.
Hij heeft 1vial tesosteron gekocht (10ml).
Zijn kuur zal er als volgt uitzien:
week1-10 -> testo
week12-14 -> nolva

Nu wat ik dacht.. is dat hij echt een licht kuurtje dan doet en dit het dan wel waard is? Het zal zijn EERSTE KUUR zijn, dus ik ben wel echt bezorgd.. :s Dat betekendt dat hij 1ml per week injecteerd.. is dat niet te weinig? Wat vinden jullie ervan, grtz!

Doe 1ml per 4/5 dagen

250mg dus, kan je wel op gainen als eerste kuur. Zou persoonlijk voor 500mg gaan, maar dat kan niet aangezien hij maar 1 vial heeft.

Misschien een optie om hem een 2de vial te laten halen?
Dan zou nog kunnen kiezen om 1.5 ml tot 2 ml plaatsen per week wat uitkomt op 375 tot 500 mg voor een 10tal weken.

Wat voor test heeft hij eigenlijk?
Wel zou het juist zijn om hem toch te informeren dat hij met 20 jaar eigenlijk nog te jong is om te gaan gebruiken,echter heeft niet iedereen dat geduld.
En zorg dat hij wat informatie inwint hoe het te zetten zodat hij ook juist en steriel te werk gaat.

Nee, koop vial bij.

Als je 250mg test injecteert per week dan kan je normaal gezien 10injects gaan doen maar je krijgt nooit niet alles uit de vial.. Dus 9weken op test only is volgens mij de moeite niet, kan hij beter een vial bijkopen zodat hij 12weken op 250mg per week kan zitten.. Je kan inderdaad gainen op 250mg per week maar als beginnerkuur wordt er altijd geadviseerd om 500mg test only te toen voor 12weken, met als nakuur 3weken nolvadex op 20mg.. Maar zowizo zeker een vial bijhalen zodat hij 12weken 250mg test only kan doen, de rest is zijn keus.. Maar als hij al begonnen is dat moet hij nietmeer verhogen in dosering, anders gooit hij de waardes overhoop en belemmert het de groei weer voor 2 a 3 weken!

Dan moet je vriend zich maar registreren en de vraag stellen. Ik antwoord geen vragen van 16 jarige die zogenaamd voor een "vriend" wat vragen. Mensen van 16 moet je naar mijn mening geen kuuradvies geven!

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je vriend zich maar registreren en de vraag stellen. Ik antwoord geen vragen van 16 jarige die zogenaamd voor een "vriend" wat vragen. Mensen van 16 moet je naar mijn mening geen kuuradvies geven!

Ja lol, ik ga echt wel een kuurtje zetten.. ben m'n leven nog niet beu hoor!:D
Langs de andere kant begrijp ik je wel.

Ben jij zijn liefje ? Zo bezorgd om je vriendje omdat jij niet het enige meer zal zijn dat in z'n kont boort ?

Daar geef ik je gelijk in, vroeg mij ook al af waarom die vriend dan niet gewoon op het forum kan registreren, kan hij ook veel beter antwoorden.. Kan evengoed helemaal niet over zijn vriend gaan maar over zichzelf! :)

Terug
Naar boven