Fitness Seller

dit is de wereld van vandaag!

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
bericht 1
zie het woordje: finding

lees het bericht, en lees daarna dit bericht
bericht 2

zie het woordje: looting

conclusie:
blanken vinden, n*gers jatten!

Waarom kan ik geen topic openen in de samenleving en politiek????? Ik wilde dit daar plaatsen maar ik had geen rechten?

Fok! -> Kanye East!

Laatst bewerkt:
T verschil is dat die n*ger een grote vuilniszak heeft volgestouwd, en die blanken wat dingen hebben meegenomen om in 1e behoeften te voorzien. Daar lijkt t teminste op

• Topic Starter Topic Starter
de leeuw zei:
T verschil is dat die n*ger een grote vuilniszak heeft volgestouwd, en die blanken wat dingen hebben meegenomen om in 1e behoeften te voorzien. Daar lijkt t teminste op

Het verschil is dat wij niet weten wat er in die zakken zit, wat dacht je van persoonlijke spullen? het is gewoon te zot voor woorden om als nieuwsschrijver daar meteen een oordeel over te vellen... beetje krom vind ik

SageFrancis zei:
Het verschil is dat wij niet weten wat er in die zakken zit, wat dacht je van persoonlijke spullen? het is gewoon te zot voor woorden om als nieuwsschrijver daar meteen een oordeel over te vellen... beetje krom vind ik

Misschien kan de nieuwsschrijver zelf meer informatie hebben over het hele verhaal dan wij. Jij velt immers nu ook een oordeel over de journalist zonder te weten wat hij heeft gezien.

Looting, finding whatever. Als het plunderaars zijn moeten ze die lui 'point blank' door het hoofd schieten. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om te gaan plunderen terwijl er steden verwoest zijn en er ook nog eens meer dan honderd doden zijn? Doodstraf is misschien hard, maar plunderen is zo laag in dit soort omstandigheden.

misschien hebben ze niets meer te eten? ze hebben alleen eten bij zich zo te zien..
@ leeuw, zie jij een groot verschil dan tussen het eerste en tweede plaatje? de een heeft een rug zak, en de ander een plastic zak...

EricR zei:
Looting, finding whatever. Als het plunderaars zijn moeten ze die lui 'point blank' door het hoofd schieten. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om te gaan plunderen terwijl er steden verwoest zijn en er ook nog eens meer dan honderd doden zijn? Doodstraf is misschien hard, maar plunderen is zo laag in dit soort omstandigheden.

Mjah.. wat is plunderen hè? Één brood en een pak melk meenemen voor de komende paar uur, of eten voor de komende dagen binnenhalen zodat je in ieder geval niet zonder zit?

TV's, Radio's en dat soort dingen meenemen is natuurlijk te gek voor woorden, maar voor overlevingsmiddelen (voedsel, medicijnen) heb ik toch andere maatstaven.

inderdaad

Het schijnt dat er nu inderdaad door bijna iedereen die nog in de stad zit geplunderd wordt om aan eten en drinken te komen, ze gaan gewoon naar de zelfde supermarkt als normaal, maar er zijn geen kassa's open om af te rekenen zeg maar.

Zit nog wel een verschil tussen een pak melk of een brood pakken en de zaken die ook al voorbij zijn gekomen. Zag op TV lui lopen die overduidelijk niet bezig waren met hun eerste levensbehoeften, die waren gewoon op plundertocht.

die lui jatten nu een keer terwijl iedereen het ziet ipv midden in de nacht:D

LOL dit viel me ook op in het nieuws, alleen zwarte plunderaars werden gefilmd. Best raar, maarjah dat is de media... Lekker mensen in 'richtingen' sturen.

Of misschien was het wel zo :D

Homer17 zei:
LOL dit viel me ook op in het nieuws, alleen zwarte plunderaars werden gefilmd. Best raar, maarjah dat is de media... Lekker mensen in 'richtingen' sturen.

Het is heus niet zo dat de media allemaal maar besloten hebben alleen maar zwarten te filmen. Het zijn nu eenmaal de zwarten die te arm waren om de stad te verlaten. Vandaar.

Zelda zei:
Het is heus niet zo dat de media allemaal maar besloten hebben alleen maar zwarten te filmen. Het zijn nu eenmaal de zwarten die te arm waren om de stad te verlaten. Vandaar.

Inderdaad, de zwarte bevolking is gewoon hartstikke arm. Niet meer dan "logisch" dat zij degene zijn die gaan plunderen.

SageFrancis zei:
bericht 1
zie het woordje: finding

lees het bericht, en lees daarna dit bericht
bericht 2

zie het woordje: looting

conclusie:
blanken vinden, n*gers jatten!

Waarom kan ik geen topic openen in de samenleving en politiek????? Ik wilde dit daar plaatsen maar ik had geen rechten?

Idd, rare sturing van de media weer. Zielig.

Maar goed, niemand kan topics openen in Samenleving * Politiek op modjes na. Je topic kan daar wel naar toe worden gemoved.

Bij deze dus. :)

Ik zag de politie ook mooi hard optreden, een man wou zijn gejatte spulletjes niet neerleggen dus die agent richt zijn shotgun op hem. :D

Dat zouden ze hier ook........achja we weten hoe slap alles hier is. :)

het word getolereerd door oom agent .

persoonlijk zou ik het ook toelaten , maar kerels die misbruik maken die krijgen een knuppel in hun nek

Tractortje zei:
Inderdaad, de zwarte bevolking is gewoon hartstikke arm. Niet meer dan "logisch" dat zij degene zijn die gaan plunderen.

Inderdaad niks niet goedpraten! En niet in een slachtoffer rol gaan stoppen zoals ze al zo vaak doen met etnische minderheden. FACE THE FACTS. De n*gers daar plunderen nu eenmaal.

Ach ja in 1953 zijn er ook Nederlanders doodgeschoten die aan het plunderen waren na de waternoodsramp, dat zie je niet terug op het nieuws omdat ze het te beschamend vonden om te vertellen. Dit soort dingen zie je niet in het nieuws maar lees je echter wel terug in ooggetuigenverslagen en in boeken erover.

Pff, na de ramp zal het eten niet meer goed zijn. Dus wat maakt het uit.

Terug
Naar boven