MuscleMeat

dit is de wereld van vandaag!

EricR zei:
Looting, finding whatever. Als het plunderaars zijn moeten ze die lui 'point blank' door het hoofd schieten. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om te gaan plunderen terwijl er steden verwoest zijn en er ook nog eens meer dan honderd doden zijn? Doodstraf is misschien hard, maar plunderen is zo laag in dit soort omstandigheden.
Nou, als je al je hele leven moet leven van ‘food stamps’ slecht betaalde k*tbaantjes dan kan ik me voorstellen dat je ‘band’ met de maatschappij niet echt heel positief is.
En dan kan ik me ook wel voorstellen dat je in zo’n situatie denkt **** It, de maatschappij heeft geen medelijden met mij dus ik heb geen medelijden met de maatschappij, dit is mijn iets te vroege kerstpakket PAKKEN WAT JE PAKKEN KAN!

Het is geen rechtvaardiging maar een nuancering. En daarna kan je ze door het hoofd schieten okay? ;)

Edit: dat plunderen zal in Nederland in minder grote schaal voorkomen denk ik. Hier hebben mensen dankzij goede sociale voorzieningen nog wat te verliezen.

Of je band slecht of goed is maakt niet uit, je gaat niet in dit soort tijden er profijt uit halen. Ik zag dat zelfs agenten aan het plunderen zijn geslagen. Trieste zaak. Een brood meenemen om te kunnen overleven is ok, maar weglopen met een verzameling DVD's of een breedbeeld TV is gewoon nekschotwaardig wat mij betreft.

Lumey zei:
Inderdaad niks niet goedpraten! En niet in een slachtoffer rol gaan stoppen zoals ze al zo vaak doen met etnische minderheden. FACE THE FACTS. De n*gers daar plunderen nu eenmaal.

Ach ja in 1953 zijn er ook Nederlanders doodgeschoten die aan het plunderen waren na de waternoodsramp, dat zie je niet terug op het nieuws omdat ze het te beschamend vonden om te vertellen. Dit soort dingen zie je niet in het nieuws maar lees je echter wel terug in ooggetuigenverslagen en in boeken erover.

Ik praat het niet goed, ik keur het absoluut niet goed, maar ik heb er wel begrip voor.

EricR zei:
Of je band slecht of goed is maakt niet uit, je gaat niet in dit soort tijden er profijt uit halen. Ik zag dat zelfs agenten aan het plunderen zijn geslagen. Trieste zaak. Een brood meenemen om te kunnen overleven is ok, maar weglopen met een verzameling DVD's of een breedbeeld TV is gewoon nekschotwaardig wat mij betreft.

Ik vind het echt niet erger, of minder erg dan wanneer er geen ramp is... Dat geplunder. Het is gewoon jatten. Krijg je over het algemeen geen nekschot voor :D

Ik vind het wel zielig dat ze dit op deze manier tevoren brengen.

kuch

politie_jat_ook.jpg

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet hoor, maar.. als er een tv in die zak zit van die n*ger... zou die dan niet moeten zinken? mensen die in deze omstandigheden dane en tv gaan jatten, dat is wel erg zielig moet ik zeggen!

stelltje corrupte cops ook nog:cool: lekker landje daaro.

Terug
Naar boven