MuscleMeat

Dit mag dus in de USA

mmm stel je voor je bent onschuldig en dan ga je wel schuld bekennen omdat je tog denkt dat je het anders niet overleefd.

pretty sick

zolang ze maar niet in zijn bek zeiken :p

USA moet geen kritiek meer hebben op landen waar gefolterd wordt want ze doen het zelf net zo hard.

Regering Bush, Krelim Poetin, Regime Ahmadinejad, allemaal zijn het psychopaten die moeten worden onderzocht.

Sorry hoor, ik vind hoofden afzagen enzo een stuk erger.

Sorry hoor, ik vind hoofden afzagen enzo een stuk erger.
Maar nu vergelijk je appelen met peren, dan hoor je te zeggen elek. stoel, ook niet echt een beschaafd en pijnloos speeltje... zelfs in slachterijen mag het niet meer omdat het pijnlijk is voor het dier.

"All means necessary"

Ik hou van je anti-america posts, roxxe, keep em posted!

Dit gebeurt overal ter wereld hoewel.... In Europa denk ik niet of het moet in die voormalig Oostbloklanden zijn.

Nee hoor werkt nog steeds

Als dit bijvoorbeeld kinderverkrachters of moordenaars waren ofzo dan is het hun verdiende loon.

Als dit bijvoorbeeld kinderverkrachters of moordenaars waren ofzo dan is het hun verdiende loon.

mja, ergens vraag ik me af of dat dan wel 'gerechtigheid' is. Maakt het feit dat een dader gefolterd wordt het leed van het slachtoffer draaglijker?
Of is het enkel en alleen om de maatschappij 'gerust te stellen'
(ik snap wel dat er op het moment een dergelijk systeem nodig blijkt en vraag me ook af of het ooit ander kan/wordt, maar er over nadenken mag altijd natuurlijk :D)

on-topic dan maar:

iets met een pot en een ketel, maar weet het niet precies meer.... :rolleyes:
Ben ook benieuwd hoe de 'ondervragers over 30 jaar terugkijken op hun periode in Irak (/Abu Graib etc)

Terug
Naar boven