Fitness Seller

Dit mag dus in de USA

Om op deze manier misschien duizenden levens te redden, waarom niet?

Zulke gasten vermoorden onschuldige mensen, het zijn beesten. Waarom zou je die met respect behandelen?

Wat moeten ze dan doen... Ze vertroetelen om te laten praten? Nee zulke mensen krijgen hun verdiende loon.

mja, ergens vraag ik me af of dat dan wel 'gerechtigheid' is. Maakt het feit dat een dader gefolterd wordt het leed van het slachtoffer draaglijker?
Of is het enkel en alleen om de maatschappij 'gerust te stellen'
(ik snap wel dat er op het moment een dergelijk systeem nodig blijkt en vraag me ook af of het ooit ander kan/wordt, maar er over nadenken mag altijd natuurlijk :D)

on-topic dan maar:

iets met een pot en een ketel, maar weet het niet precies meer.... :rolleyes:
Ben ook benieuwd hoe de 'ondervragers over 30 jaar terugkijken op hun periode in Irak (/Abu Graib etc)

Tsja misschien wel. SATISFACTION!!!!!:D

• Topic Starter Topic Starter

Zulke gasten vermoorden onschuldige mensen, het zijn beesten. Waarom zou je die met respect behandelen?

Wat moeten ze dan doen... Ze vertroetelen om te laten praten? Nee zulke mensen krijgen hun verdiende loon.
omdat je uit torteling geen enkele betrouwbare informatie kunt krijgen ???

als ze mij aan zoiets zouden onderwerpen, zou ik zelfs zeggen dat binladen in ericrs butthole bevind (als voorbeeld ;))

omdat je uit torteling geen enkele betrouwbare informatie kunt krijgen ???

als ze mij aan zoiets zouden onderwerpen, zou ik zelfs zeggen dat binladen in ericrs butthole bevind (als voorbeeld ;))

ssssssssssttttttttt..... Dat is nog steeds geheim.

OT:
Stelletje mong*len, die Amerikanen, maja dat is al langer bekend. Ze zijn geen haar beter dan degenen, die ze bestoken met hun oorlogje spelen.

pff,folteren...geef me 1 xtc pilletje,ze zullen snel genoeg lullen:)

Neen het zijn gewoon mensen. ongeacht hun daden.

Wat? Gaan we nu opeens moeilijk doen over wat er met moordenaars, verkachters en andere criminelen gebeurt?

Een belangrijk verschil tussen Amerika en een land als bijvoorbeeld Iran: De pers mag hierover schrijven zonder dat de journalist weg zal rotten in een gevangenis of de doodstraf krijgt.

Maakt het feit dat een dader gefolterd wordt het leed van het slachtoffer draaglijker?

Te weten dat hij dezelfde overtreding nooit meer zal kunnen doen omdat zijn lul in 1000 stukjes gehad is en er preparee van gemaakt werd? JA dat gaat helpen. (en nee, niet ironisch bedoeld)

• Topic Starter Topic Starter
maar je weet niet of dit een dader is ???

Terug
Naar boven