AndroidHealthClinic

Dit moet ik even kwijt...

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Ik lees zojuist op de schoolsite dat er vanochtend/gisteren een leraar is overleden aan een hartinfarct. Hij was pas 52 jaar.
Het erge is dat ik hem Donderdag nog zag lopen, ik kende de leraar niet echt maar heb een aantal keren een vuluur van deze leraar gehad. Maar zoals ik al zei; Donderdag zag ik hem nog lopen, en een paar dagen later is het gebeurd.
Ongelooflijk. Natuurlijk ken ik hem niet persoonlijk maar aangezien hij wel een aantal vuluren aan ons gegeven heeft weet ik wie het is.

Dit moest ik even kwijt... :(

:( jonge leeftijd.

wie zit er nu op de schoolsite tijdens de paasvakantie? Of woon je in Nederland en is het daar geen vakantie?

Kan gebeuren...

Gecondoleerd.

Feit dat je al zo onder de indruk bent van het overlijden van een relatieve onbekende voorspelt weinig goeds voor de toekomst, wanneer er een keer een naaste van je plots wegvalt.

Ik lees zojuist op de schoolsite dat er vanochtend/gisteren een leraar is overleden aan een hartinfarct. Hij was pas 52 jaar.
Het erge is dat ik hem Donderdag nog zag lopen, ik kende de leraar niet echt maar heb een aantal keren een vuluur van deze leraar gehad. Maar zoals ik al zei; Donderdag zag ik hem nog lopen, en een paar dagen later is het gebeurd.
Ongelooflijk. Natuurlijk ken ik hem niet persoonlijk maar aangezien hij wel een aantal vuluren aan ons gegeven heeft weet ik wie het is.

pas 52jaar. . .

weet je sniper, als het om dierbaren gaat dan zijn mensen altijd te jong, of ze nu 10 of 97 zijn maakt dan niet meer uit. we gaan allemaal dood, het verschil zit 'm in hoe je doodgaat.

wees blij dat het niet 1 van je ouders was
die vent had maar een ander beroep moeten kiezen, zonder zoveel stress. kon hij duidelijk neit tegen

gecondoleerd. :( vorige week is heeft een oude schoolvriendin van mij een auto-ongeluk gehad. Haar vriend (de bestuurder) heeft het overleeft maar het meisje en een andere jongen zijn overleden :( 19 en 23 jaar, echt vreselijk! Iedereen gaat idd dood ookal zou je soms willen van niet.

pas 52jaar. . .

weet je sniper, als het om dierbaren gaat dan zijn mensen altijd te jong, of ze nu 10 of 97 zijn maakt dan niet meer uit. we gaan allemaal dood, het verschil zit 'm in hoe je doodgaat.

Life hard, Die hard dus Sniper

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je eerste keer.. dat het ver-van-je-bed-show idee toch een stuk dichterbij komt? Hate to break it to you..ooit zal jij (een van) je ouders begraven. Niet vervelend bedoeld.. maar leer maar vast met het idee en dat gevoel van leegte leven opdat je nu van alle moment geniet.

Je eerste keer.. dat het ver-van-je-bed-show idee toch een stuk dichterbij komt? Hate to break it to you..ooit zal jij (een van) je ouders begraven. Niet vervelend bedoeld.. maar leer maar vast met het idee en dat gevoel van leegte leven opdat je nu van alle moment geniet.

en ooit wordt je zelf begraven :D

ooit zal jij (een van) je ouders begraven. Niet vervelend bedoeld.. maar leer maar vast met het idee en dat gevoel van leegte leven opdat je nu van alle moment geniet.

Dat is geen vast gegeven.

Je moet geen angst hebben voor de dood, zoals de Spartanen dat zeiden.

• Topic Starter Topic Starter
Yup, het is nog een 'relatief onbekende', maar het komt toch onverwachts, normaal maak je zoiets niet echt mee.

Balen man , maar dingen gebeuren eenmaal.

had vroeger een jongen is de klas waar ik best wel maatjes mee was, had een aangeboren hartafwijking, liep ook zijn hele leven bij het ziekenhuis naar binnen. doodgegaan toen hij 15 was..dat is pas oneerlijk

Goed verwoord.

'T is k*t Snipe, maar het gaat bij lange na niet het ergste zijn wat je mee gaat maken.

Erg k*t, maar zo is het leven.
Leer er op een 'gezonde' manier mee omgaan.

ok en nu?

Wat een bullshit...Leer maar vast met het idee leven...**** dat, daar ga je toch niet nu al aan denken man.

Terug
Naar boven