Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees zojuist op de schoolsite dat er vanochtend/gisteren een leraar is overleden aan een hartinfarct. Hij was pas 52 jaar.
Het erge is dat ik hem Donderdag nog zag lopen, ik kende de leraar niet echt maar heb een aantal keren een vuluur van deze leraar gehad. Maar zoals ik al zei; Donderdag zag ik hem nog lopen, en een paar dagen later is het gebeurd.
Ongelooflijk. Natuurlijk ken ik hem niet persoonlijk maar aangezien hij wel een aantal vuluren aan ons gegeven heeft weet ik wie het is.
Dit moest ik even kwijt...![]()

Zeg ook niet dat je zielig in een hoekje in de foetushouding moet wegkruipen maar ik denk er weldegelijk over na. Denk maar aan dingen als donorformulier invullen, testamenten, een 'bucketlist' of een overlijdensrisicoverzekering. Of toch even net dat extra bezoekje per jaar aan opa & oma als je die nog heb.Wat een bullshit...Leer maar vast met het idee leven...**** dat, daar ga je toch niet nu al aan denken man.
is dat nu zo een ramp elke dag sterven er 10000 de mensen die ik niet ken,of ken van tv ga ik niet over wakker liggen hoor,mensen komen en mensen gaan,iedereen streft ooit wel eens.als het iemand is die je nauwelijks kent GET OVER IT,anders kan je wel elke dag staan janken als je naar het nieuws ziet

weet niet sterven hoort nu eenmaal bij het leven e,niet te min dat ik ook ga staan janken moest mijn moeder overlijden hoor,maar toch toen mijn vader overlijden was trok ik het me niet echt aan en heb er ook vaak praatje met gemaakt hoor maar kende hem nu eenmaal niet echt zo goed en was er nooit echt voor mij,mss daarmee dat ik er nu eenmaal zo over denkHoe kan je dat nou vergelijken met iemand die hij in levende lijven heeft gezien, met wie hij misschien een praatje heeft gemaakt of wat dan ook. Beetje scheve vergelijking niet?![]()

weet niet sterven hoort nu eenmaal bij het leven e,niet te min dat ik ook ga staan janken moest mijn moeder overlijden hoor,maar toch toen mijn vader overlijden was trok ik het me niet echt aan en heb er ook vaak praatje met gemaakt hoor maar kende hem nu eenmaal niet echt zo goed en was er nooit echt voor mij,mss daarmee dat ik er nu eenmaal zo over denk![]()

Ik lees zojuist op de schoolsite dat er vanochtend/gisteren een leraar is overleden aan een hartinfarct. Hij was pas 52 jaar.
Het erge is dat ik hem Donderdag nog zag lopen, ik kende de leraar niet echt maar heb een aantal keren een vuluur van deze leraar gehad. Maar zoals ik al zei; Donderdag zag ik hem nog lopen, en een paar dagen later is het gebeurd.
Ongelooflijk. Natuurlijk ken ik hem niet persoonlijk maar aangezien hij wel een aantal vuluren aan ons gegeven heeft weet ik wie het is.
Dit moest ik even kwijt...![]()
je bent nog jong,toen ik 13 was ik een huilebak,maar naar mate hoe meer je meemaakt hoe harder je word.what doesnt kill you,cane only make you strongerYup, I know.
En ik ben inderdaad redelijk 'gevoelig' .

gecondoleerd.vorige week is heeft een oude schoolvriendin van mij een auto-ongeluk gehad. Haar vriend (de bestuurder) heeft het overleeft maar het meisje en een andere jongen zijn overleden
19 en 23 jaar, echt vreselijk! Iedereen gaat idd dood ookal zou je soms willen van niet.