MuscleMeat

Dj Coone liefhebbers?

The return, zalige plaat!

ongvr zo duur als je roos kleren geloof ik?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

dat di zeveraar niet aan myn kont moet komen!
ex Complex resident ;)

Je mag wel gewoon nederlands typen hoor, ik ga ook niet brabant's typen want dan valt er voor 80% ook niks meer van te lezen , ik zie dit namelijk al in bijna al je posts terug komen.:trollface:

Laatst bewerkt:
Ff bumpen.

Wat een kneus is die Coone. Eerst jump commercieel uitmelken, dan merkt hij dat er in dat genre geen geld meer te verdienen is en gaat maar over naar hardstyle. Gelukkig heeft hij nog geen één hele goede plaat uitgebracht, zulke mensen gun ik niks. En dan heel schijnheilig een nummer maken dat je moet leven voor de muziek. fl**ker toch op Coone vuile overloper.

Ff bumpen.

Wat een kneus is die Coone. Eerst jump commercieel uitmelken, dan merkt hij dat er in dat genre geen geld meer te verdienen is en gaat maar over naar hardstyle. Gelukkig heeft hij nog geen één hele goede plaat uitgebracht, zulke mensen gun ik niks. En dan heel schijnheilig een nummer maken dat je moet leven voor de muziek. fl**ker toch op Coone vuile overloper.

Als het publiek overloopt van het ene genre naar het andere, dan kun je als DJ 2 dingen doen:
- de massa volgen en je producties ernaar aanpassen
- strikt bij jouw genre blijven en als je uiteindelijk geen succes meer hebt, beginnen haten op anderen die wel overgestapt zijn

Coone heeft overduidelijk het eerste gedaan. Misschien een beetje immoreel tov de diehard jumpers, maarja, marketing en moraal gaan dan ook zelden hand in hand hé.

Laatst bewerkt:
Vind hem veel te soft.

Terug
Naar boven