Fitness Seller

DJ Jean vertelt waarom hij de beste is!

Vin ze allebij k*t..

was grappig in spanje. Dj Jean zou komen. ieder1 d8 Dj Jean? Dj Jan zou je bedoelen. er waren maar 50 mensen die avond..

Ik vind zijn muziek totale bagger. Maar ik vind Tiesto ook k*tt. Dusja, ik weet niet of hij gelijk heeft, maar ik geloof hem best. Neemt niet weg dat ik totale lak heb aan die zogemaamde skills van hem, want die pauper club muziek zuigt sowieso.

geef mij maar een ECHTE techno DJ: dave clarke of Carl Cox, they really got the skills ;)

on topic: snuif ze nog wat harder Jean.

Wat een zeiker. Is dat die kerel die redelijk bekende hits heeft gesoord zoals The Launch enzo? Als hij dan toch zo goed is waarom is hij dan niet bekender dan Tiësto?

Ha ha wat heeft die gast .....gaat ie hard of zo....;)

Ken hem, hij is echt ok. Maar omg... dit is te grappig :hahaha:

OMG!!!! HOE DURVEN JULLIE EEN LEGENDE ALS JEAN IN TWIJFEL TE TREKKEN!!!!

Holy **** scooter looks like jigsaw

saw3_1026.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hakken en zagen :D

Fijn dat ie skills heeft...doe er dan ook wat mee...gaare muziek van hem.
:gay: house

Maar oke het is werderom weer een kwestie van smaak.....maar toch lauw!!

OMG!!!!!!! ''ENZYM''!!!!!! Hoe durf je te twijfelen aan de kwaliteit van een house god als jean, die in de jaren 90 miljoenen pillenslikkende jongeren geblessed heeft met zijn godelijke beats!!! Haha, ik wed dat jij het type gast bent dat zich samen met de ''jonges uit de buurt'' opfokt door naar 50 cent te luisteren om vervolgens met rode zakdoekjes om hun mond de plaatselijke dorpssupermarkt te overvallen en zich dan ''blood'' te noemen.

Hahah gayer than beckhams new haircut.

OMG!!!!!!! ''ENZYM''!!!!!! Hoe durf je te twijfelen aan de kwaliteit van een house god als jean, die in de jaren 90 miljoenen pillenslikkende jongeren geblessed heeft met zijn godelijke beats!!! Haha, ik wed dat jij het type gast bent dat zich samen met de ''jonges uit de buurt'' opfokt door naar 50 cent te luisteren om vervolgens met rode zakdoekjes om hun mond de plaatselijke dorpssupermarkt te overvallen en zich dan ''blood'' te noemen.

Hahah gayer than beckhams new haircut.

nou nou ....ik ben hardcore gabber vriend....dus dan vindt je jean al gauw lauw. ;)
50centjes ha ha..die weddenschap verlies je dus.
House god....ja zeker!...van de top 40 achtige gay house.
Maar maak je niet druk appeltaartje....ieder zijn smaak...jij de top 40 style house & ik underground geeft niks hoor :D

:fu:

DJ Promo - We Got To Advance

Neophyte - Alles kapot

:gay:

Vin hem even erg..

Kzie trouwens dat je reason fan bent net als ik? :)
Produceer je veel??

Ja zat appeltaartje een beetje te pesten...boeie gay of niet....kwestie van smaak.
Maar hij hapte zo lekker :D
Dj homo..ha ha....persoonlijk ken ik hem niet maare zijn muziek is verre van gay kerel.Nee produceer niet veel...ik doe maar wat...reason rules idd.

Hij heeft wel gelijk, hij heeft k*t muziek, maar zijn skills zijn wel goed hoor. hij kan goed mixen

Terug
Naar boven