Fitness Seller

Dj Melmax - Playa Del Sol

Heey vet man! Ik daar zeker wel heen! Altijd leuk om dan ook met mensen van DBB te kunnen trainen :D! En peoples je heb gelijk! Zit het trouwens dicht bij het centraal station daar? En wat zijn de kosten?

• Topic Starter Topic Starter
he ouwe, train je bij sss ? haha ga me daar volgende week inschrijven. heb net opgezegd bij die basic fit ellende.

Ff een keer meeten daar :)

Lijkt me een strak plan :D

Wordt een leuk, selectief groepje dan bij SSS... goed hard knallen (en het kost geen reet € 13,= per maand :roflol:)

Vet! Dat lijkt me echt heel vet om daar tussen die buffels te trainen! En hoe zit het met gewichten daar? Is het niet soms zo druk dat je gewoon op je beurt moet wachten of dat de schijven op zijn?

Vet! Dat lijkt me echt heel vet om daar tussen die buffels te trainen! En hoe zit het met gewichten daar? Is het niet soms zo druk dat je gewoon op je beurt moet wachten of dat de schijven op zijn?

:roflol:

maak je daar maar niet druk om. Genoeg gewichten daar ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dumbbells tot 50KG als ik me niet vergis... maar er is genoeg gewicht voor iedereen ;)

Het is van origine een Powerlift club... Houden ook wedstrijden enz!

Ik weet toch niet hoeveel man daar trainen bur, ik weet wel dat ze daar heel erg bezig zijn met powerliften, dus er moeten wel genoeg schijven zijn inderdaad :D. Maar vragen kan noiot kwaad. Ga zo nog ff trainen in mijn gym, daarna meteen opzeggen :)

Terug
Naar boven