Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heey vet man! Ik daar zeker wel heen! Altijd leuk om dan ook met mensen van DBB te kunnen trainen ! En peoples je heb gelijk! Zit het trouwens dicht bij het centraal station daar? En wat zijn de kosten?
Vet! Dat lijkt me echt heel vet om daar tussen die buffels te trainen! En hoe zit het met gewichten daar? Is het niet soms zo druk dat je gewoon op je beurt moet wachten of dat de schijven op zijn?
Vet! Dat lijkt me echt heel vet om daar tussen die buffels te trainen! En hoe zit het met gewichten daar? Is het niet soms zo druk dat je gewoon op je beurt moet wachten of dat de schijven op zijn?
Ik weet toch niet hoeveel man daar trainen bur, ik weet wel dat ze daar heel erg bezig zijn met powerliften, dus er moeten wel genoeg schijven zijn inderdaad . Maar vragen kan noiot kwaad. Ga zo nog ff trainen in mijn gym, daarna meteen opzeggen