Fitness Seller

DMAA in fatburner

Bezoekers in dit topic

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
789
Waardering
61
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoe goed werkt DMAA voor vetverbranding? Heb wel paar keer T5 of andere ECA gehad maar ga niet echt lekker op efedrine. Dus wat is het verschil tussen DMAA en efedrine voor de vetverbranding?
 
Bij mij helpt dmaa perfect om af te vallen. Een uur na inname word ik misselijk en krijg ik de rest van de dag niks door mijn keel.
Voor de verhoging van het metabolisme hoef je zo een dingen niet te nemen imo. Enkel degene die je wat meer energie geven als je diep cut of evt je honger wat stillen. Zal per persoon ook wat afhangen wie waarop het beste reageert/fijnst op voelt.
 
Van DMAA werd ik vaak misselijk en licht in mijn hoofd en wanneer het uitwerkte voelde ik me vaak neerslachtig. ECA verhoogt naar mijn weten vooral het metabolisme, onderdrukt het hongergevoel en boost je energie. Verschil is dus voor zover ik weet dat dmaa geen direct effect heeft op de vetverbranding
 
dmaa is juist ideaal om te gebruiken als vet verbrander. Weinig verschil met ephedrine.

Het is wel algemeen bekend dat je er nog een andere stimulant met vet verbrandende eigenschappen bij moet doen, zodat je nog sterkere werking krijgt.
Caffeine is bijvoorbeeld een geschikt middel omdat die synergetisch werkt.
 
Back
Naar boven