XXL Nutrition

DNP (2,4-Dinitrophenol)

Firebikes

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik begin sinds ander half jaar weer met fanatiek sporten. Nou ben ik het afgelopen jaar bijna 20 kilo aangekomen en wil dus snel afvallen.
Nou kwam ik het middel DNP (2,4-Dinitrophenol) tegen op internet. Ze zeggen dat je hier binnen 14 dagen ongeveer 13 tot 15 kilo mee kan afvallen maar dat het wel wat risico's met zich mee brengt. Nou is mijn vraag of jullie hier ervaring mee hebben en zoja werkt het echt en wat is jullie mening.

Ik hoor het graag van jullie!

Thx alvast,
Mark

Hoi allemaal,

Ik begin sinds ander half jaar weer met fanatiek sporten. Nou ben ik het afgelopen jaar bijna 20 kilo aangekomen en wil dus snel afvallen.
Nou kwam ik het middel DNP (2,4-Dinitrophenol) tegen op internet. Ze zeggen dat je hier binnen 14 dagen ongeveer 13 tot 15 kilo mee kan afvallen maar dat het wel wat risico's met zich mee brengt. Nou is mijn vraag of jullie hier ervaring mee hebben en zoja werkt het echt en wat is jullie mening.

Thx alvast,
Mark

Als het risico's meebrengt kun je beter maar van af blijven. Beter 3 maanden overdoen dan zon risco oplopen. En heb voor durend gehoord ;) dat je het best een voedingsschemamoet opstellen inplaats van naar suplementen te springen. Dan werkt het ook veel beter.

dnp kijk maar eens op de aas sectie wat ze ervan zeggen, je wilt niet weten waar het van gemaakt is.Als je het neemt voel je je doodziek

Hoi allemaal,

Ik begin sinds ander half jaar weer met fanatiek sporten. Nou ben ik het afgelopen jaar bijna 20 kilo aangekomen en wil dus snel afvallen.Nou kwam ik het middel DNP (2,4-Dinitrophenol) tegen op internet. Ze zeggen dat je hier binnen 14 dagen ongeveer 13 tot 15 kilo mee kan afvallen maar dat het wel wat risico's met zich mee brengt. Nou is mijn vraag of jullie hier ervaring mee hebben en zoja werkt het echt en wat is jullie mening.

Thx alvast,
Mark

Hoe komt het dat je al die kilo's bent aangekomen, je sport toch al een tijdje fanatiek?

DNP is iets voor ervaren gebruikers, een echt paardenmiddel

Was de werkzame dosering niet 400 mg en was 800 mg al dodelijk ?

anyways lees dit:

http://forums.anabolicreview.com/showthread.php?t=145408
en
http://www.elitefitness.com/forum/showthread.phpt=311602&page=4&pp=20 (vanaf post 75 geloof ik)
en wellicht dit:
http://www.ergogenics.org/dnp2.html

DNP is NIET voor beginners !

lol..zo breng je wel geruchten de wereld in..heb zelf tot en met 1200mg genomen..zweten doe je als een gek..maar allemaal nog goed te doen..

imo is clenbuterol troep

Ga maar eens gewoon cutten, bodybuilding is hard werk dat je echt niet zult kunnen vervangen door zo'n (gevaarlijke) middelen te nemen...

DNP overdose will cause a fatal fever. (ontkoppeling oxidatieve fosforylering--> energie 'verspilt' als warmte) Case reports have shown that an acute administration of 20-50 mg/kg in humans can be lethal

Some advocates of the drug advise people to take doses of 5-8 mg/kg daily. It's commonly advised, however, that the dose be slowly titrated according to personal tolerance, which varies greatly

het is gevaarlijk spul dus pas op met de dosis, als je het wilt gebruiken overleg dan eerst goed met mensen die er verstand van hebben (/ervaring ermee hebben)

Stuur even een MOD een berichtje dat ze dees naar de AAs sectie doen.

Voor er heel hoop mensen denken dat een wonderspul is

• Topic Starter Topic Starter
Hoe komt het dat je al die kilo's bent aangekomen, je sport toch al een tijdje fanatiek?

DNP is iets voor ervaren gebruikers, een echt paardenmiddel

Dat komt omdat mijn vader vrij plots is overleden.. Daardoor veel gaan eten. Sport idd al een tijd. Nu ook 5 á 6 keer per week. Maar gaat er minder snel af dan dat het eraan komt;)

Thx voor de reacties in ieder geval allemaal!

Je kan DNP nemen,maar het is heftig spul.Meer voor de serieuze atleet en niet voor zo maar ff.

Er komt een hoop bij kijken,en het is tricky middel.Maar zoals klaas zegt....kan het goed.
Maar idd deze hoort eigenlijk in de AS sectie thuis.Daar staat ook wel hier en daar info over.

Hallo allen,
Ik vroeg mij af wat er zou gebeuren als ik p/d een dosis van 200 mg inneem? 400 is gebruikelijk lees ik dan ga je veel zweten en krijg je het erg warm. Maar hebben jullie ervaringen met lage doseringen?

Weet dat dit al een oude bericht betreft maar probeer het toch.

Terug
Naar boven