Schwarzenegger2
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Wie heeft er hier allemaal DNP crystal gebruikt? Behalve die van MP dan..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang en hoeveel kg ben je kwijtgeraakt of in vet % gedaalt?
2-4jaar geleden heb ik poeder en crystal dnp geprobeerd..poeder dnp is alleen wel stuk sterker dan de crystal..maar uiteindelijk kan je beter voor de crystal gaan want die schijnt wat 'schoner' te zijn..wat dat ook zou mogen betekenen...
2-4jaar geleden heb ik poeder en crystal dnp geprobeerd..poeder dnp is alleen wel stuk sterker dan de crystal..maar uiteindelijk kan je beter voor de crystal gaan want die schijnt wat 'schoner' te zijn..wat dat ook zou mogen betekenen...
Juist die crystal is toch veel sterker als poeder of heb ik het nou verkeerd
Hoe lang en hoeveel kg ben je kwijtgeraakt of in vet % gedaalt?
zou je die link nog eens kunnen posten..want ik zie neit zo snel het verband tussen kristalisatie en opname in het bloed...wat je iedergeval zegt is al vanuit de praktijk verwerpenHet verschil zit 'm gewoon in dosering en -opname-tijd-...
In de crystal "caps" zit minder "actual DNP" dan in de poeder caps.
75% van een crystal cap is DNP, de rest is zoutoplossing ofzoiets had ik gelezen.
DWZ dat je dus met Crystal "meer" moet nemen om evenveel als poeder te hebben.. (opgelet hiermee natuurlijk)
Het feit is wel dat crystal sneller (ongeveer halve dag) in je bloed zit en dus onmiddelijk effecten van kunt hebben tegen de poeder-versie die enkele dagen nodig heeft om een bloedpiek te hebben en dus op volle kracht te werken..
Had in één van die DNP threads hier een link neergezet naar dit alles.
heb het ff nagekeken! had 40caps van 150 mg (blauw/geel)
begon maandag en vrijdag was het op! dus gemiddeld 8caps per dag genomen (1200mg)
weet nog dat ik er extreem van ging zweten! alsof je met een gebreid vest op de treadmill staat in de sauna!
vrijdag laatste caps genomen en maandag stond ik er extreem droog bij!
heb het ff nagekeken! had 40caps van 150 mg (blauw/geel)
begon maandag en vrijdag was het op! dus gemiddeld 8caps per dag genomen (1200mg)
weet nog dat ik er extreem van ging zweten! alsof je met een gebreid vest op de treadmill staat in de sauna!
vrijdag laatste caps genomen en maandag stond ik er extreem droog bij!
zou je die link nog eens kunnen posten..want ik zie neit zo snel het verband tussen kristalisatie en opname in het bloed...wat je iedergeval zegt is al vanuit de praktijk verwerpen

Het feit is wel dat crystal sneller (ongeveer halve dag) in je bloed zit en dus onmiddelijk effecten van kunt hebben tegen de poeder-versie die enkele dagen nodig heeft om een bloedpiek te hebben en dus op volle kracht te werken..
zou je die link nog eens kunnen posten..want ik zie neit zo snel het verband tussen kristalisatie en opname in het bloed...wat je iedergeval zegt is al vanuit de praktijk verwerpen
Ik dacht dat 't deze was, maar daar staat eigenlijk alleen dat gedoe over de zogenaamde side-effects van poeder vs crystal..
http://forum.mesomorphosis.com/607054-post5.html
Shadow, in die link wordt jou statement over verschil in opname snelheid juist verworpen

Sodium is de zoutversie. Is minder sterk maar werkt niet cummulatief maar direkt na 5 uur. Voordeel is sneller uit je systeem. Poederversie wordt veel bunkpoeder in omloop gebracht zg Duits poeder ..... Zou zelf alleen nog maar voor sodiumversie gaan. Weet je veel sneller of het ok is. Andere moet je lang afwachten eer je resultaat hebt.