Fitness Seller

DNP crystal wie?

Binnen 5 uur is het op zijn hoogtepunt. Sodiumversie is tientallen procenten minder sterk, maar reageert direkt. Ik krijg samples en ga eens kijken dnp poeder vs kristal. Van de week ff uitvogelen en onder mijn microscoop bekijken

die chinese 150mg caps, als je ze kan vinden moet je deze echt nemen! zo extreem goed zijn ze!

stel je voor.. je zit in de sauna a60graden, je hebt 2 dikke wintertruien aan+ daarover 2 vuilniszakken.. en je staat op de loopband @ 15km/h! zo zal je gaan zweten

Alleen doe je niets.. en zit je rustig een bakje rijst te eten of voor de TV :)

extreem zweten deze crystal @ 1200mg ED

Sodium is de zoutversie. Is minder sterk maar werkt niet cummulatief maar direkt na 5 uur. Voordeel is sneller uit je systeem.

klaas verwierp dit toch al! klinkt ook niet logisch!

Klaas kan verwerpen wat hij wil

wat een berg onzin is er in dit topic te lezen..

dnp hoor je sowieso na 2-3 dagen op 600mg volop te merken..ongeacht of het crystal of poeder is..is dit niet het geval dan is het gewoon geen goeie dnp..

Zowiezo is sodiumversie DIREKT merkbaar Daarvoor is het juist niet cumulatief.

hier nog een leuke side van de dinitro's:
Effects of dinoseb, 4,6-dinitro-o-cresol, and 2,4-dinitrophenol on rat Sertoli-germ cell co-cultures
Abstract
The effects of dinoseb (DNBP), a known testicular toxicant in the rat, on germ cells were investigated in Sertoli-germ cell co-cultures. Two DNBP-related dinitrophenolic compounds, 4,6-dinitro-o-cresol (DNOC) and 2,4-dinitrophenol (DNP), were also examined, as testicular toxicity of these compounds had not been elucidated. Cultures were exposed to each compound (10−7–10−4 M) for 24 h and examined for the number and viability of detached cells and morphologic alterations under a light microscope. DNBP significantly increased the number of detached cells (10−5 and 10−4 M) and suppressed their viability (10−6–10−4 M). Morphologic observations revealed degenerative alterations in the germ cells and Sertoli cells. Similar effects as observed after DNBP exposure were evident at 10−4 M DNOC and 10−4 M DNP. These results demonstrate that DNBP, DNOC, and DNP have in vitro toxicity to these cell populations at high concentration, and suggest the possibility that DNOC and DNP also cause testicular damage in experimental animals and humans.

Klinkt goed brrrr.

Ik heb met cjina man gesproken die had het over een trisodium phosphate ester. Ik zal kijken of ik meer info kan lospeuteren

dnp hoor je sowieso na 2-3 dagen op 600mg volop te merken..ongeacht of het crystal of poeder is..is dit niet het geval dan is het gewoon geen goeie dnp..

laatste 2 DNP runs waren poeder en niet ok! los van dit heb ik het altijd al merkwaardig gevonden dat de crystal versie sneller zou werken!

We kunnen eideloos discusieren over wel en niet werking. Blijkt dat er toch ook zeer goede resultaten geboekt worden op de regulair poederbasis. Misschien ga je mank op te kort te hoog gebruik. Zo vreemd dit en moeilijk te onderbouwen. Zat mensen die zelf poeder neergekwakt hebben omdat het niet lekker voelde.

Zeker ben ik het eens dat de stelling bestaat dat het na paar dagen goed merkbaar moet zijn.

Doseringen die normalitier in de gevarenzone zitten bestaan niet meer

Vroeger waren doseringen van 200 mg pd voldoende, nu heeft de leverancier wat overgens uit voldoende stukken te halen is... Een marge van x3 ingebouwd.

Maw qua veiligheid is de dosis versneden, wat dus averrechts werkt. Inames van 4-8 caps zijn nu gewoon.

Goede resultaten worden vermeld.. Ik, dierenpoot, klarendinges, en paar andere. Mooie zou zij als we in een topic tegen elkaar weg kunnen strepen wat nu het verschil is qua iname en hoeveelheid etc. Voelen we daar iets voor?

Doseringen die normalitier in de gevarenzone zitten bestaan niet meer

Vroeger waren doseringen van 200 mg pd voldoende, nu heeft de leverancier een marge van x3 ingebouwd.

Maw qua veiligheid is de dosis
versneden, wat dus averrechts werkt. Inames van 4-8 caps zijn nu gewoon.

dit is echt levensgevaarlijk! als er een ander UG lab met pure DNP komt en we nemen allemaal meteen weer 4/8 x 200mg dan gaan we kapot! in het geval van 8x200mg= 1600mg DNP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vroeger waren doseringen van 200 mg pd voldoende, nu heeft de leverancier wat overgens uit voldoende stukken te halen is... Een marge van x3 ingebouwd.

Maw qua veiligheid is de dosis versneden, wat dus averrechts werkt. Inames van 4-8 caps zijn nu gewoon.

De DNP van tegenwoordig is minder zuiver dus?

Blijkt dat fabricanten lichtere dosis maken ivm het gevaar. Wat dus idd gevaarlijk is. Maar zit op mijn telefoon, zal zo dat stukkie ff quoten

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

dit is echt levensgevaarlijk! als er een ander UG lab met pure DNP komt en we nemen allemaal meteen weer 4/8 x 200mg dan gaan we kapot! in het geval van 8x200mg= 1600mg DNP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Heb het over fabrikanten NIET over ug labs

The second thing he hit on was the debate on potency of the stuff. It was said that Crystal DNP was 2-2.5x the potency of normal DNP, however I'd be more inclined to say that it was the ORIGINAL crystals that were 3x. It was downgraded quite a bit after a lot of bad sides were hitting the users. It's more along the lines of 2-3. While normal DNP has a variable half-life of 36 hours, Crystallized DNP's half life is significantly shorter.

You might be thinking "Awesome, so it's actually LESS miserable?" - Wrong. With powdered DNP your DNP levels will gradually rise, as will your intensity in perspiration. However with the Crystallized DNP, you get a sudden spike of DNP levels in the body within 2-5 hours, which is as I said 2-3x as intense.

Equivalency...

100mg Crystallized = 200-250mg Powdered.
200mg Crystallized = 400-600mg Powdered.

*** heb dit linea recta van IN geplukt,dus weet niet of dit idd zo is ***

Laatst bewerkt:
Blijkt dat fabricanten lichtere dosis maken ivm het gevaar. Wat dus idd gevaarlijk is. Maar zit op mijn telefoon, zal zo dat stukkie ff quoten

Is hij dan nu niet kapot dikke, met je 106kg?
(dierenpoot)

Pffffff, misschien moet ik mezelf maar weer eens ****ing depleted op internet zetten, misschien geloven jullie dan de werking hahaha

plaats hem nog maar ff boris,mensen vergeten snel,combi ff voor en tijdens/na foto

Is hij dan nu niet kapot dikke, met je 106kg?
(dierenpoot)

Pffffff, misschien moet ik mezelf maar weer eens ****ing depleted op internet zetten, misschien geloven jullie dan de werking hahaha
[/COLOR]
[/COLOR]

hehehe wie is dit dan is het mish of boris?
Ik zal van de week als ik weer iets beter ben en voller geladen ook een pic plaatsen kan je echt duidelijk verschil zien. Blokken gewoon goed te voorschijn komen.

Terug
Naar boven