XXL Nutrition

DNP na 1 dag al werking?

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik heb vanochtend 200mg crystal DNP genomen en heb de hele dag al stervende honger en heb het vrij warm als ik ook maar even inspan.

Werkt het al zo snel of is het placebo? Ik had het idee dat ik pas over 4 dagen wat zou merken

is persoonsverschillend. Sommige ervaren het binnen 2 dagen,andere pas na 4

ok, ik hoop dat ik over 4 dagen dan niet nog meer last ga krijgen want die honger die ik vandaag heb is niet normaal

Hou het in de gaten, want als het effect sterker en sterker wordt, moet je ruim op tijd minderen om niet volledig door het lint te gaan (halfwaardetijd enzo). De een reageert nu eenmaal heftiger dan de ander.

Komt nog bij (meen ik) dat sommige cap's onder of overgedoseerd zijn. Dus die 200mg kan goed 400 mg zijn geweest bijv. Maarja, ik ben niet helemaal thuis in het DNP gebeuren

• Topic Starter Topic Starter
Hou het in de gaten, want als het effect sterker en sterker wordt, moet je ruim op tijd minderen om niet volledig door het lint te gaan (halfwaardetijd enzo). De een reageert nu eenmaal heftiger dan de ander.
Idd, als ik er echt zo gevoelig voor ben dan neem ik er gewoon eentje om de dag ofzo. Even kijken wat voor mij goed is. Ik heb nu trouwens geen last meer van hitte terwijl ik net 100 gram carbs heb gegeten. (carb up dag, ik ga zo een bak kapsalon eten)

Jezus mensen,doe gewoon wat erop staat....gewoon 4 dagen 1tje,dan verhogen

Een stier.

hahaha,

Ja, honger wel ... Als ik even ging liggen of slapen en opstond .. was mijn bed vol zweet, dat was geen leuke ervaring :D

na 1 dag kan uiteraard wat voelen. Is voor elk persoon verschillend.
Gwn rustig opbouwen. De crystal is naar meningen van gebruikers wel heftig.

ik ben op 22 jan begonnen en voelde de crystal al op me 2e dag

2e dag was zaterdag en toen was k uit gegaan en bleef zweten iedereen mij raar aankijken???
k heb nu om de 2 uur vreetbuien, na de 2e nacht ook kilootje afgevallen

• Topic Starter Topic Starter

2e dag was zaterdag en toen was k uit gegaan en bleef zweten iedereen mij raar aankijken???

Je geeft gewoon toe aan die vreetbuien?

hahaha,

Ja, honger wel ... Als ik even ging liggen of slapen en opstond .. was mijn bed vol zweet, dat was geen leuke ervaring :D

Zou het wel ok vinden als jullie vertellen hoeveel en wat je prcs genomen hebt

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Hoeveel hoe hoog hoelang,resultaat?

Uitgaan met DNP in de mik.

Hoeveel hoe hoog hoelang,resultaat?

dit is nu me 4e dag ik ben tot nu toe 1 kg afgevallen
ik ben begonnen op 400mg
gisternacht aardig lopen zweten
merk dat ik een beetjj vocht begin op te slaan

aan me bovenbuik is wel te merken dat ik voortdurend honger heb:D is helemaal ingedeukt

de magie zou morgen of wat later moeten beginnen, hoop op halve kilo eraf elke dag. Ik ga proberen om in totaal 10 dagen vol te houden, Daarna volop kuren

Uitgaan met DNP doe ik dus ook nooit meer

@jaytjuh,
jaa ik voel me gwn heel zwak en raar 1 a 2 uur na een maaltijd dan moet ik wat eten

Mischien is dit wel et meest achterlijke idee ooit..

Maar zou je tegen et vocht proviron kunnen nemen? Weet nog niet alles van dnp dus mischien is dat vocht juist wel ergens voor nodig..

Mischien is dit wel et meest achterlijke idee ooit..

Maar zou je tegen et vocht proviron kunnen nemen? Weet nog niet alles van dnp dus mischien is dat vocht juist wel ergens voor nodig..

k weet wel dat je van vocht sterker kunt worden maar proviron erbij nemen voor vocht vind ik zelf onnodig omdat het vocht meestal weg is na 4 dagen bij het stoppen van DNP

tis een olijke koe ofzo,.........alsof hij danst

Terug
Naar boven