AndroidHealthClinic

DNP na 1 dag al werking?

Kriel.. Jij een visie op dnp met proviron?

Kriel.. Jij een visie op dnp met proviron?

Bloat door DNP komt omdat je lichaam in SHOCK is. Daar gaat geen provi ter wereld tegen helpen.
Lichaamstemeratuur verhoogd,verbranding neemt toe.....gewoon uitzingen tot je klaar bent. Ok on zie je er chubby uit,maar eenmaal klaar .....zie je er eigenlijk ook niet uit hahahahahaha

Bloat door DNP komt omdat je lichaam in SHOCK is. Daar gaat geen provi ter wereld tegen helpen.
Lichaamstemeratuur verhoogd,verbranding neemt toe.....gewoon uitzingen tot je klaar bent. Ok on zie je er chubby uit,maar eenmaal klaar .....zie je er eigenlijk ook niet uit hahahahahaha

Eigenlijk ziet alleen een obesitas patient d'rna er beter uit hehehe...

Gehe owkee dan..

Tja on ben je een vochtbal.. En daarna.. Leeg depleted en schaal..

Waarom gebruiken we et eigenlijk..

Denk er over om na mn 10weken cut 1 of 2weken dnp te gebruiken en daarna een dikke kuur er in..

• Topic Starter Topic Starter
Vocht ging voornamelijk op je romp zitten he? of ook op je gezicht en armen??

hee jaytjuh wat is je resultaat tot nu toe? en je dosering?

ik ben zelf tot nu toe 1kg kwijtgeraakt en zit in dag 5 en ben begonnen met 400mg

• Topic Starter Topic Starter
hee jaytjuh wat is je resultaat tot nu toe? en je dosering?

ik ben zelf tot nu toe 1kg kwijtgeraakt en zit in dag 5 en ben begonnen met 400mg

Ik heb geen idee man, ik heb het weekend super veel koolhydraten gegeten en woog maandag 105 kilo en vanochtend was dat weer 103.
Ik heb vandaag de hele tijd glazen platen van 30 kilo versjouwd en heb de hele dag buiten gewerkt. Totaal geen last van de kou :D

Terug
Naar boven