- Waardering
- 29
Zoo, word nog eens tijd dat ik ON ga
Vandaag bloed & lever waardes laten prikken, wanneer ik uitslag krijg en die goed is gaan we weer knallen
Veel goeds gelezen (tuurlijk ook slechts) over DNP op die US boards
Maar waar ik nog niet zo uit ben is hoelang ik ertussen zou laten
Sta op een 11% op het moment, wil eerst wat lager gaan eer ik met de Test E & Deca ga beginnen, wil 8 - 9% halen met de DNP, cardio en beetje voeding aanpassen wanneer ik op DNP zit... Ik ga de chinese crystal versie nemen.
Dag 1-10 1 tab DNP
Tijdje ertussen
Vervolgens zien hoe het de eerste X is gegaan op 1 tab die 10 dagen, mits goed, verhoog ik nu de doses tot 2 tabs per dag (max 3 dagen)
Dag 1-10 1 tab
Dag 10-13 2 tabs
Zullen we eens zien of DNP mijn receptoren "cleant" zoals IKKE zei..
Daarna direct
Week 1-12 Test E 500mg / week
Week 1-10 Deca 400 mg / week
Week 14-16 Nolva 20 mg / dag
Wou zelf mischien nog iets toevoegen aan mijn kuur, Dianabol doe ik nietmeer, vind 't vuiligheid, laatst gyno van gekregen en met moeite weg gekregen !
Heb nog wat winstrol liggen..
Nu was ik aan 't denken om week 9 - 12 .. .50 mg eod winny depot te nemen
en in m'n nakuur samen met de nolva DNP 10 dagen op 1 tab, nu wil ik eerst zekerheid dat dit een goed idee is, en de timing goed is
Origineel gepost door IKKE
DNP in de PCT
A.A.S in een kuur onderdrukken TSH wat weer T3 en T4 productie vermindert. Hierdoor bouw je o.a. efficienter spier op
Shout !
Vandaag bloed & lever waardes laten prikken, wanneer ik uitslag krijg en die goed is gaan we weer knallen
Veel goeds gelezen (tuurlijk ook slechts) over DNP op die US boards
Maar waar ik nog niet zo uit ben is hoelang ik ertussen zou laten
Sta op een 11% op het moment, wil eerst wat lager gaan eer ik met de Test E & Deca ga beginnen, wil 8 - 9% halen met de DNP, cardio en beetje voeding aanpassen wanneer ik op DNP zit... Ik ga de chinese crystal versie nemen.
Dag 1-10 1 tab DNP
Tijdje ertussen
Vervolgens zien hoe het de eerste X is gegaan op 1 tab die 10 dagen, mits goed, verhoog ik nu de doses tot 2 tabs per dag (max 3 dagen)
Dag 1-10 1 tab
Dag 10-13 2 tabs
Zullen we eens zien of DNP mijn receptoren "cleant" zoals IKKE zei..
Daarna direct
Week 1-12 Test E 500mg / week
Week 1-10 Deca 400 mg / week
Week 14-16 Nolva 20 mg / dag
Wou zelf mischien nog iets toevoegen aan mijn kuur, Dianabol doe ik nietmeer, vind 't vuiligheid, laatst gyno van gekregen en met moeite weg gekregen !
Heb nog wat winstrol liggen..
Nu was ik aan 't denken om week 9 - 12 .. .50 mg eod winny depot te nemen
en in m'n nakuur samen met de nolva DNP 10 dagen op 1 tab, nu wil ik eerst zekerheid dat dit een goed idee is, en de timing goed is
Origineel gepost door IKKE
DNP in de PCT
A.A.S in een kuur onderdrukken TSH wat weer T3 en T4 productie vermindert. Hierdoor bouw je o.a. efficienter spier op
Shout !

.. Ik doseer het laag zodat ik kan kijken hoe het bij mij werkt
ben erg benieuwd ernaar, de duur en hoeveelheden van de test en deca zijn ook mijn bedoeling over een paar maandjes dus