XXL Nutrition

DNP + Test E + Deca

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Zoo, word nog eens tijd dat ik ON ga

Vandaag bloed & lever waardes laten prikken, wanneer ik uitslag krijg en die goed is gaan we weer knallen

Veel goeds gelezen (tuurlijk ook slechts) over DNP op die US boards
Maar waar ik nog niet zo uit ben is hoelang ik ertussen zou laten
Sta op een 11% op het moment, wil eerst wat lager gaan eer ik met de Test E & Deca ga beginnen, wil 8 - 9% halen met de DNP, cardio en beetje voeding aanpassen wanneer ik op DNP zit... Ik ga de chinese crystal versie nemen.
Dag 1-10 1 tab DNP
Tijdje ertussen
Vervolgens zien hoe het de eerste X is gegaan op 1 tab die 10 dagen, mits goed, verhoog ik nu de doses tot 2 tabs per dag (max 3 dagen)
Dag 1-10 1 tab
Dag 10-13 2 tabs

Zullen we eens zien of DNP mijn receptoren "cleant" zoals IKKE zei..
Daarna direct
Week 1-12 Test E 500mg / week
Week 1-10 Deca 400 mg / week

Week 14-16 Nolva 20 mg / dag

Wou zelf mischien nog iets toevoegen aan mijn kuur, Dianabol doe ik nietmeer, vind 't vuiligheid, laatst gyno van gekregen en met moeite weg gekregen !
Heb nog wat winstrol liggen..

Nu was ik aan 't denken om week 9 - 12 .. .50 mg eod winny depot te nemen
en in m'n nakuur samen met de nolva DNP 10 dagen op 1 tab, nu wil ik eerst zekerheid dat dit een goed idee is, en de timing goed is

Origineel gepost door IKKE
DNP in de PCT

A.A.S in een kuur onderdrukken TSH wat weer T3 en T4 productie vermindert. Hierdoor bouw je o.a. efficienter spier op

Shout !

hoop dat je een go krijgt!, alleen de deca snap ik niet echt als je lager in bf wil komen door radicale middelen te gebruiken waarom dan ook geen tren mast ofzo om tijdens de kuur ook diep te gaan ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, wil gewoon eerst laag in BF geraken en dan m'n kuur doen... tis nog winter, dus m'n vet % maakt niet zo zeer uit.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

En de DNP is eigenlijk een test voor de zomer binnenkort :D .. Ik doseer het laag zodat ik kan kijken hoe het bij mij werkt

Ben erg benieuwd!
Good luck in ieder geval

hou een logje bij;) ben erg benieuwd ernaar, de duur en hoeveelheden van de test en deca zijn ook mijn bedoeling over een paar maandjes dus:)

Ja ik zie juist dat ik de laatste week van m'n deca maar 1 ml kan zetten, juist naar m'n potjes gekeken en uitgeteld..

De DNP hoop ik volgende week te hebben en dan begin ik direct aan.

Ik heb trouwens nog een spuit met Test E + Deca liggen, spuit is toegehouden en gewoon in de lade bewaarde, zoiets kan ik toch nogaltijd gebruiken hé ?

Ja ik zie juist dat ik de laatste week van m'n deca maar 1 ml kan zetten, juist naar m'n potjes gekeken en uitgeteld..

Ik heb trouwens nog een spuit met Test E + Deca liggen, spuit is toegehouden en gewoon in de lade bewaarde, zoiets kan ik toch nogaltijd gebruiken hé ?

Ja lijkt me wel..zou niet weten waarom niet..

Ziezo, bloedwaardes perfect inorde !

Ik moet even wachten op mijn DNP nogaltijd..

Dus gaan we de DNP gewoon in de PCT gebruiken !

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Trouwens.. Ik heb nog ... 3/4de potje dianabol liggen, maar vorige X had ik toch last gekregen van gyno

Anders 20mg diana week 1-4 erbij gooien ? niet te hoog, anders krijg ik mss terug last

Had ik ook, maar na een week verkleurde de vloeistof wel iets, ik kan mij voorstellen dat opgetrokken olie in een spuit niet zo steriel is / blijft als in een vial.
Ik weet dat ze in het ziekenhuis klaargemaakte spuiten maar een bepaalde tijd bewaren (enkele uren, afhankelijk van het middel). En dat zullen ze vast niet voor niks doen.

ik begrijp echt niet dat mensen zo gierig kunnen zijn...

miss kun je al de restjes die in je naald blijven zitten na het zetten, terug opzuigen en verzamelen in een vial...

Is niet van gierig zijn, is gewoon zonde van 2 ml weggooien als het zonder probleem kan hé ..

Heb hem uit de kast gehaald en ziet er nog even olie achtig uit als anders, hij is amper 3 weken oud denk ik, maargoed, weg ermee ! :D

Het plastic dopje over de naald is ook maar gewoon een plastic dopje, geen steriele afsluiting zoals een vial heeft. ;)

Had van de week een onderonsje met Klaas , waarin we een discussie hadden over butyl en Benzylalcohol. BA tast kunstof aan waardoor delen oplossen in de olie, dit kan op langer tijd carciogeen werken. Vails moet je rechtop zetten, en spuiten niet voortrekken met vloeistof. Ethyl oleaat kan zels rubber zuigers zo aantasten dat ze opzwellen. Dan is de zuiger niet meer te bewegen. In sommige middelen zit oleaat of PEG 400 wat kunstof sterk aantast.

• Like
Waarderingen: MrJ
Weg ermee dus :D ik versta 't al, thanks all !

Volgende maandag begin ik

Terug
Naar boven