Fitness Seller

Doctor Who is terug

Marc W

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Voor de oudere jongeren onder ons, voor wie doktor Who een cult was, de BBC zend nu iedere zaterdag om 20:00 de nieuwe series van doctor Who uit.

Ah, vandaar dat ze laatst een docu hadden over Dr Who (soort van the making of...)

• Topic Starter Topic Starter
Doctor Who is een Britse cult SF serie die eind jaren zeventig begin jaren tachtig op de Nederlandse TV te zien was. De eerste Doctor Who in zwart wit komt echter nog uit de jaren zestig. De BBC is doorgegaan met het maken van afleveringen tot 1990 of zo. Tja ik dacht wel dat ik dit 'als roepende in de woestijn' zou posten aangezien de meesten van jullie in 1980 nog in de luiers zaten. :p

Toen Marc W een kleine jongen van 11 was, vond hij Doctor Who het griezeligste programma op de TV en dook regelmatig achter de bank als het te spannend werd. Tja, het lijkt wel of ik oud word. :(

roxxe zei:

kleine poging tot een woordgrapje, ik ben al verschillende topics tegengekomen met links die elders in het forum ook al geplaatst waren waarvan de plaatser van het topic daarop geattendeerd werd met de melding "OUD". In dit geval echter sloeg OUD op het feit dat de serie (Dr Who) al een hele oude is, waarschijnlijk totaal onbekend bij de pubertjes op het forum, alleen bij de wat meer ervaren (qua periode van rondlopen op deze planeet) deelnemers zoals ondergetekende.

*zucht*

Terug
Naar boven