AndroidHealthClinic

Docu over doping "Spul" op Canvas

Heeft iemand een idee hoe je dit terug kunt kijken vanuit Nederland? Probeerde via een proxy, maar is nog niet echt een succes.

Ben ik ook wel benieuwd naar..

Thx, maar ik krijg de volgende melding:

"Omwille van beperkte uitzendrechten is deze video alleen te bekijken binnen België en met Flash.
We werken aan een oplossing om deze in de toekomst ook zonder Flash af te spelen."

Die kutrob maakt ons weer blij met een dooie mus.

Krijg hem ook niet embedded hier...

Kan je hem ook niet via Google cache afspelen?

Belgisch niveau only

als je die docu kijkt word je wsl meteen opgepakt

#belgie

iig urinetest idd.

Hola geïnstalleerd, aangegeven uit België te komen en Flash geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.

via ody.be ook niet dan?

Krijg het niet voor elkaar. Bedankt voor het meedenken iig.

Je moet via een belgische proxy gaan maar ik heb nog geen werkende gevonden. Hola werkt niet echt

M'n moeder werd helemaal woedend toen ik probeerde uit te leggen dat ook Dafne Schippers gewoon doping gebruikt :roflol: Dat ging er absoluut niet in bij haar.
Hopelijk zegt Ben Johnson wel even dat iedereen in zijn circuit gebruikte. Iedereen blijft hem als dé cheater zien, evenals Armstrong in het wielrennen dé cheater is. Alsof deze atleten de titel van de rest gestolen hadden. Laat iemand als bijv. Michael Boogerd eens het volk uitleggen dat iedereen in welke sport dan ook gebruikt en men niet zo naief moet wezen, als het een keer uitkomt dat iemand tegen de lamp loopt.

Waar ik mij nog het meest over irriteer is het hypocriete Nederlandse volk dat altijd denkt dat de buitenlanders aan de dope zitten maar "wij" niet. Dafne Schippers die de 3e tijd ooit sprint, maar vele mensen horen zeggen dat de nummer 1 Flojo wél aan de doping had moeten zitten en die tijd dus niet mee moet tellen, dus "onze" Dafne eigenlijk de beste is en die gebruikt natuurlijk helemaal niks.
om de een of andere reden worden mensen altijd belachelijk boos als je oppert dat zij ook gewoon aan de doping zit :roflol:, zelf ook vaker dan een paar keer meegemaakt

Hopelijk zegt Ben Johnson wel even dat iedereen in zijn circuit gebruikte. Iedereen blijft hem als dé cheater zien, evenals Armstrong in het wielrennen dé cheater is. Alsof deze atleten de titel van de rest gestolen hadden. Laat iemand als bijv. Michael Boogerd eens het volk uitleggen dat iedereen in welke sport dan ook gebruikt en men niet zo naief moet wezen, als het een keer uitkomt dat iemand tegen de lamp loopt.

Waar ik mij nog het meest over irriteer is het hypocriete Nederlandse volk dat altijd denkt dat de buitenlanders aan de dope zitten maar "wij" niet. Dafne Schippers die de 3e tijd ooit sprint, maar vele mensen horen zeggen dat de nummer 1 Flojo wél aan de doping had moeten zitten en die tijd dus niet mee moet tellen, dus "onze" Dafne eigenlijk de beste is en die gebruikt natuurlijk helemaal niks.

Je moet er trouwens wel ook rekening mee houden dat de track waarop Dafne heeft gelopen beter is dan die van FloJo en volgens mij ook van die van Marion Jones.

Desalniettemin vind ik het inderdaad ook belachelijk dat men zegt dat FloJo wel doping heeft gebruikt(nooit positief getest) terwijl Dafne(ook nooit positief getest) dat niet heeft gebruikt, pfff

Het is wel zo dat atleten uit West-Europa of de VS wel heel erg vaak getest worden, dus het is een stuk ingewikkelder om te gebruiken.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven