Kuiltje
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer de Hola plugin voor chrome, werkt perfect. Moet je wel even Belgie selecteren als land.
https://chrome.google.com/webstore/...n-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=en
M'n moeder werd helemaal woedend toen ik probeerde uit te leggen dat ook Dafne Schippers gewoon doping gebruiktDat ging er absoluut niet in bij haar.
om de een of andere reden worden mensen altijd belachelijk boos als je oppert dat zij ook gewoon aan de doping zitHopelijk zegt Ben Johnson wel even dat iedereen in zijn circuit gebruikte. Iedereen blijft hem als dé cheater zien, evenals Armstrong in het wielrennen dé cheater is. Alsof deze atleten de titel van de rest gestolen hadden. Laat iemand als bijv. Michael Boogerd eens het volk uitleggen dat iedereen in welke sport dan ook gebruikt en men niet zo naief moet wezen, als het een keer uitkomt dat iemand tegen de lamp loopt.
Waar ik mij nog het meest over irriteer is het hypocriete Nederlandse volk dat altijd denkt dat de buitenlanders aan de dope zitten maar "wij" niet. Dafne Schippers die de 3e tijd ooit sprint, maar vele mensen horen zeggen dat de nummer 1 Flojo wél aan de doping had moeten zitten en die tijd dus niet mee moet tellen, dus "onze" Dafne eigenlijk de beste is en die gebruikt natuurlijk helemaal niks.
, zelf ook vaker dan een paar keer meegemaaktHopelijk zegt Ben Johnson wel even dat iedereen in zijn circuit gebruikte. Iedereen blijft hem als dé cheater zien, evenals Armstrong in het wielrennen dé cheater is. Alsof deze atleten de titel van de rest gestolen hadden. Laat iemand als bijv. Michael Boogerd eens het volk uitleggen dat iedereen in welke sport dan ook gebruikt en men niet zo naief moet wezen, als het een keer uitkomt dat iemand tegen de lamp loopt.
Waar ik mij nog het meest over irriteer is het hypocriete Nederlandse volk dat altijd denkt dat de buitenlanders aan de dope zitten maar "wij" niet. Dafne Schippers die de 3e tijd ooit sprint, maar vele mensen horen zeggen dat de nummer 1 Flojo wél aan de doping had moeten zitten en die tijd dus niet mee moet tellen, dus "onze" Dafne eigenlijk de beste is en die gebruikt natuurlijk helemaal niks.
Er zijn tientallen middelen die je kan gebruiken zonder enig risico te lopen op een dopingcontrole.Het is wel zo dat atleten uit West-Europa of de VS wel heel erg vaak getest worden, dus het is een stuk ingewikkelder om te gebruiken.