Fitness Seller

Dode door ergernis over rijgedrag

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
Dode door ergernis over rijgedrag

Uitgegeven: 27 maart 2005 19:57

HONSELERSDIJK - Een 20-jarige vrouw is zondag overreden door een automobilist in Honselersdijk nadat zij en haar vriend de chauffeur wilden aanspreken op diens rijgedrag. De vrouw is enige tijd later overleden. De politie heeft dit zondag bekendgemaakt.

De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg. Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed.

Aanvankelijk leek de vrouw gebroken benen te hebben, maar haar verwondingen bleken ernstiger. Aan het begin van de avond overleed zij.

De chauffeur is nog voortvluchtig. De politie zoekt dan ook getuigen van het ongeluk. Zij heeft tot nu toe alleen de verklaring van de vriend van het slachtoffer.

• Topic Starter Topic Starter
lekkere reactie van haar kant ook, die kerel zal wel gedacht hebben dat dat wijf m wat aan wilde doen. tsjah, gas dan maar:cool:

Hoe weet jij nou hoe die andere gast reed, misschien wel volkomen terrecht, opsluiten die vent.

"De vrouw en haar 24-jarige vriend ergerden zich aan het rijgedrag van de auto die voor hen reed op de Middelbroekweg"

Is een reden om iemand klem te rijden en op diens auto te trappen? Ze hebben het zelf gezocht, die man reageerde uit paniek en reed dan maar weg uit zelfverdediging...niet slim natuurlijk, maar missschien de enige uitweg voor hem geweest.

Ik begrijp die mensen toch niet hoor.

Na het "ik geef gas voor m'n tas" verhaal, krijgen we dan nu het "ik stop niet voor een griet" vervolg? :D

Ja beetje wazig verhaal natuurlijk, zal wel meer achter zitten.

Ik kan niet inschatten hoe het precies is gegaan, maar iemand klemrijden en dan tegen zijn auto aan kicken?

Ik neig dat toch om te denken: "Vette pech voor mevrouw"

Inderdaad zoals bij het tasjesdief-verhaal: Hadden ze de man niet klemgereden en tegen zijn auto aangekickt dan had mevrouw gewoon nog geleefd.

Maar wanneer aangetoond kan worden dat de "dader" het gedrag heeft uitgelokt, is het natuurlijk een ander verhaal.

idd, iedereen ergerd zich te kloten in het verkeer, als je dan gaat rellen kan je een reactie verwachten. bij mij is het nooit opgekomen tegen iemand zn auto te trappen omdat diegene ruig reed. vrouwen. . . .

als ik me ergens aan erger ga ik echt niet tegen iemands auto aan trappen..........

ik schiet m gelijk dood........

in wat voor een wereld leven we toch tegenwoordig zeg?? damn.

andrew zei:
als ik me ergens aan erger ga ik echt niet tegen iemands auto aan trappen..........

ik schiet m gelijk dood........

in wat voor een wereld leven we toch tegenwoordig zeg?? damn.

Ja man :rolleyes:
Vroegâh was het veel beter... En kwamen dit soort dingen nóóit voor!

Vroegah had je kuilen in de weg, toen kon je mekaar niet afsnijden.

Het gaat hier om een 19 jarige jongen die zich inmiddels heeft gemeld bij het politiebureau en nu dus vast zit (volgens de Telegraaf)

Het slachtoffer was een vrouw en haar 24 jarige vriend die al eens eerder moesten terechtstaan voor eerdere voorvallen met agressie..

Het is natuurlijk geen reden om iemand dood te rijden maar ik heb zoeits.. moet je maar niet gaan afsnijden en tegen de auto aanschoppen en weet ik veel allemaal..waarschijnlijk was de bestuurder bang en wou gewoon weg daar... dat ie is door gereden was waarschijnlijk uit angst....

Als ze in eerste instantie niet zo dapper had probereb te doen was er niks gebeurd... ben bijna geneigd om te zeggen...eigen schuld dikke bult....

Sport2000 zei:
Nadat zij deze inhaalden en klemreden, stapten zij uit om met de chauffeur te praten. De vrouw heeft hierbij een schop tegen de auto gegeven, waarop de chauffeur gas gaf en de vrouw overreed.
juist ja, als ik met iemand wil praten schop ik ook altijd eerst tegen zijn spullen. :rolleyes:
Waarschijnlijk zijn die vrouw en vriendje uit de auto gestapt met het gezicht op onweer. Als vervolgens die vrouw ook nog tegen de auto schopt dan zal het voor de dader duidelijk zijn geweest dat ze echt niet alleen maar uitstapten om te praten. In de ontstane stress / situatie wilde hij waarschijnlijk gewoon vluchten. En toevallig stond zij in de weg. :D

Socrates zei:
Het gaat hier om een 19 jarige jongen die zich inmiddels heeft gemeld bij het politiebureau en nu dus vast zit (volgens de Telegraaf)

Het slachtoffer was een vrouw en haar 24 jarige vriend die al eens eerder moesten terechtstaan voor eerdere voorvallen met agressie..

Het is natuurlijk geen reden om iemand dood te rijden maar ik heb zoeits.. moet je maar niet gaan afsnijden en tegen de auto aanschoppen en weet ik veel allemaal..waarschijnlijk was de bestuurder bang en wou gewoon weg daar... dat ie is door gereden was waarschijnlijk uit angst....

Als ze in eerste instantie niet zo dapper had probereb te doen was er niks gebeurd... ben bijna geneigd om te zeggen...eigen schuld dikke bult....

Ja idd, ik had ook doorgereden als er ineens een psycho wijf tegen
me waggie begint te schoppen weetje :D

en terecht hoor, als je aan mn wagen komt kom je aan mij,
als je mij trapt trap ik jou, als je mn wagen schopt bijt hij terug:D

wat doet dat kromme wijf dan ook uit haar auto, wie is zij om om die andere gast aan te spreken op zijn rijgedrag? Kromme doos. Wel zielig dat ze dood is, dat hoefde dan ook weer niet, maar je kan echt weer zien dat het om een aso'tje gaat. Een normaal persoon rijdt een andere automobilist niet klem.(ook niet omver :D)

Centaur zei:
Vroegah had je kuilen in de weg, toen kon je mekaar niet afsnijden.

Vroeger... toen hadden ze een koets! met houten wielen!!!! en een peard! :D
vroeger.... heel heel vroeger... hadden ze het wiel nog niet uitgevonden!!!!!!!
Jammer dat het niet meer vroeger is... ;)

Terug
Naar boven