Fitness Seller

Dode in Nijmegen...

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel eens een keer meegeweest met een stel krakers die een pand gingen kraken. Puur uit nieuwsgierigheid en maat van me zijn broertje ervan zat in die bende. Maar wat een lui zeg. Die mensen zijn best triest :(

Ga toch weg. Als ik Femke Halsema een moslimneukster noem en dit op posters verspreid dan wordt ik wel opgepakt.

In Nederland wordt met 2 maten gemeten, waarbij Links geen Rechtse uitspraken duld en deze dan ook de kop in drukt.

Ik vind dat als je als Links de bal kaatst, niet moet gaan huilen als je deze terug kan verwachten...

Geef een voorbeeld dan van een rechtse uitspraak op een poster waar rechtste activisten zijn voor opgepakt.

Waarom zitten er eigenlijk mensen in kraakpanden???

Ooit omdat er een woningnood was, die is er nog steeds wel maar niet vergelijkbaar met de woningnood van de jaren 70 en 80. Toen had je als alternatief het betrekken van een krot, nu zijn er door stadsvernieuwing nog amper krotten. Woningnood is ook minder, ook al is 4 jaar wachten op een huurwoning ook niet echt een pretje.

Tegenwoordig zijn krakers meer krakers om het kraken. Sommigen doen dan nog wel goed werk als vrijwilliger maar er zijn er ook genoeg die een beetje parasitair de hele dag teren op hun uitkering. Heb wel eens contact gehad met dat soort gasten, kijken ze je vreemd aan als je zegt dat ze ook kunnen gaan werken i.p.v. te zeiken op de maatschappij.

Terug
Naar boven